آخرین عناوین

شنبه 22 اسفند 1394-11:26 کد خبر:21613

فرماندار بابلسرتاکید کرد:

مدیران اجازه مرخصی بدون هماهنگی در ایام نوروز را ندارند

فرماندار بابلسر گفت: ما مکلفیم شرایط امنیت مسافران را تامین کنیم، مدیران شهرستان اجازه مرخصی بدون هماهنگی در ایام نوروز را ندارند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مشهدسر، سیدعلی اسد در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان بابلسر اظهار کرد: بابلسر در بحث جذب مسافر و گردشگر جزو برترین‌های استان مازندران است.

وی با اشاره به وجود 25 هزار تخت در پارکینگ‌های ساحلی بابلسر، افزود:علاوه بر آن هشت مجموعه رفاهی در قالب مجتمع‌های بانک رفاه، ملی، کشاورزی، مسکن، فدک و مرضیه آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: در مجموع در کل این شهرستان براساس آمارهای رسمی حدود 40 هزار تخت، آماده برای ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران است.

اسد با بیان اینکه بابلسر شهرستانی است که اقبال زیادی برای جذب گردشگر و مسافر دارد، خاطرنشان کرد: ما مکلفیم شرایط امنیت و وجود مایحتاج مسافران را تامین کرده و کنترل و نظارت را به گونه‌ای فراهم کنیم که موجب رضایت‌مندی مسافر شود.

وی با تاکید بر اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان موظفند مساجد بین ‌راهی که برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است را اعلام کنند، اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان نیز شرایط مناسب برای اسکان مسافران را فراهم کند.

فرماندار بابلسر در پایان با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی موظف است که گشت‌های مستمر در ایام نوروز برای تامین امنیت مسافران در زمان ورود و خروج داشته باشد، گفت: مدیران شهرستان بدون هماهنگی اجازه مرخصی در ایام نوروز را ندارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :