آخرین عناوین

شنبه 22 اسفند 1394-11:29 کد خبر:21614

پای اراذل رجز خوان به دانشگاه هم کشیده شد!!

چاقوکشی در دانشگاه پیام نور مازندران/ تکذیبیه

یکی از اراذل مقابل دانشگاه پیام‌نور با صدای بلند رجزخوانی می‌کرد و این در حالی است که مأموران حراست دانشگاه در صحنه حضور نداشتند و مانع عربده‌ کشی نشدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، بعد از ظهر پنج‌شنبه مقابل ساختمان دانشگاه پیام ‌نور استان مازندران درگیری بین چند دانشجوی این دانشگاه و دو اراذل و اوباش صورت گرفت که با چاقوکشی یکی از اراذل همراه شده بود.

این حادثه در حالی به‌علت خصومت شخصی بین دو دانشجو صورت گرفت که یکی از دانشجویان چند نفر از اراذل و اوباش که از دوستان نزدیک وی بودند را برای درگیری با دانشجوی مورد نظر وارد محیط آموزشی دانشگاه پیام‌نور می‌کند و پس از درگیری‌های لفظی در مقابل ساختمان دانشگاه اقدام به درگیر فیزیکی می‌کنند.

این درگیری در حالی با دخالت چند دانشجو و رانندگان سواری شخصی پایان یافت که یکی از دوستان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور از سوی اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

یکی از اراذل و اوباش مقابل ساختمان دانشگاه پیام‌نور با صدای بلند اقدام به رجزخوانی می‌کرد و این در حالی است که مأموران حراست دانشگاه در صحنه حضور نداشتند و مانع عربده‌کشی مقابل این مرکز فرهنگی آموزشی نشدند.

فقدان جعبه کمک‌های اولیه برای مداوای فرد مضروب در دانشگاه پیام‌نور مورد انتقاد شدید چند دانشجو قرار گرفت؛ این در حالی است تنها یک بسته پنبه برای مداوای اولیه فرد مضروب در دانشگاه وجود داشت.

دانشگاه پیام‌نور استان مازندران واقع در جاده خزرآباد ساری در داشتن سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مداربسته ضعف شدیدی دارد و هیچگونه نظارتی بر عملکرد رانندگان خطی این ایستگاه که در طول روز دانشجویان بسیاری را جابه‌جا می‌کنند، ندارد.

*چاقو کشی در دانشگاه پیام نور مازندران تکذیب شد

سخنگوی دانشگاه پیام نور استان مازندران در خصوص انتشار خبر مربوطه به چاقو کشی در این دانشگاه ضمن ابراز تاسف از انعکاس نادرست و یک سویه این موضوع تصریح کرد:

با بررسی های بعمل آمده مشخص شد که درگیری فیزیکی در خارج از محیط دانشگاه پیام نور مازندران انجام گرفته است.

حسین برزگر ولیک چالی افزود : آنچه در اخبار منتشره به این دانشگاه نسبت داده شد ، کذب بوده است و دانشگاه پیام نور مازندران با عمل به کلیه تعهدات و وظایف قانونی خود ، محیط امن و فضای آرام و با نشاطی را برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه فراهم کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران گفت : انتظار می رورد که برخی از رسانه ها و پایگاه های خبری در انعکاس و انتشار مطالب و رویدادها قبل از درج ، نسبت به بررسی صحت و سقم موضوع از طریق مجاری قانونی پیگیری نموده و پس از حصول اطمینان ، اقدام به انتشار آن نمایند.

حسین برزگر ولیک چالی در عین حال تاکید کرد : چنانچه دانشجویان برخلاف شئون دانشجویی در محیط دانشگاه رفتاری را بروز دهند مطابق با شیوه نامه انضباطی دانشجویی و مستند به ادله محکمه پسند و مبتنی بر قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :