آخرین عناوین

سه شنبه 25 اسفند 1394-8:27 کد خبر:21624

فرماندار بابل اعلام کرد:

تکذیب شایعه بازداشت ناظران شورای نگهبان

فرماندار بابل، شایعه بازداشت ناظران شورای نگهبان را در فرمانداری بابل رد و تکذیب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،در پی انتشار شایعه بازداشت ناظران شورای نگهبان در فرمانداری بابل از سوی فرماندار این شهرستان، فرمانداری بابل این خبر را تکذیب کرد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بابل با اشاره به اینکه خبر بازداشت بازرسان شورای نگهبان در فرمانداری بابل صحت ندارد، گفت: اجازه بررسی آرا در فرمانداری به ناظران شورای نگهبان داده شده است.

مهدی بادیکناری با بیان اینکه هیچ یک از بازرسان شورای نگهبان به دستور فرماندار بابل بازداشت نشدند، گفت: با درخواست بازرسان شورای نگهبان براساس مصوبه قانونی درباره بازبینی آراء کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه موافقت شده بود.

‌مسئول روابط عمومی فرمانداری بابل اشاره به اینکه ناظران شورای نگهبان در حال اسکن برگه‌های رای بودند، افزود: قانون اجازه بررسی آرا مردم را در داخل فرمانداری به بازرسان داده تا برای اطمینان خاطر بازشماری کنند.

وی یادآور شد: تاکید داشتیم بعد از اتمام بازبینی بدون اطلاعات فرمانداری را ترک کنند که آنها اصرار به خروج همراه با اطلاعات را داشتند که اجازه به آنها داده نشد.

بادیکناری همچنین خبر حکم بازداشت فرماندار بابل از سوی دادستان مرکز مازندران را رد کرد و گفت: تاکنون خبری در این مورد ابلاغ نشده و این مسئله شایعه، کذب است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :