آخرین عناوین

چهارشنبه 26 اسفند 1394-9:51 کد خبر:21629

ربیع فلاح جلودار به سیم آخر زد:

حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم / به مدیریت خودم شک ندارم!

حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم چون به مدیریت خودم شک ندارم، به بنده اعلام شد که خودتان را به عنوان استاندار در دولت بعدی هم آماده کنید که من عرض کردم دیگر نمی‌توانم!!!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح‌ در نشست خبری در جمع رسانه‌ها با اشاره به اینکه برای نوروز 95 پیش‌بینی حضور 10 میلیون مسافر در استان مازندران شده است، اظهار کرد: کمیته 12 گانه ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران در این زمینه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران به صورت دائمی فعالیت خود را انجام می‌دهد، اظهار کرد: 800 هزار نفر شب تخت در استان مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان وجود دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفر در تمام شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در مازندران طرحی تهیه شده است که رزرو مکان‌های اقامتی به صورت اینترنتی هم انجام می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت اشتغال در استان مازندران نیز خاطرنشان کرد: در سال قبل براساس اعلام مسئولان اداره کل تامین اجتماعی مازندران 25 هزار نفر در استان از مزایای بیمه بهره‌مند شدند که این نشان دهنده توسعه وضعیت اشتغال در استان است.

فلاح با بیان اینکه وضعیت اشتغال امسال استان نیز در قالب یک آمار دقیق بیان می‌شود، درباره افزایش تعداد بیکاری در استان و تعطیلی واحدهای تولیدی نیز گفت: تعدادی ممکن است بنا به شرایط بیکار شوند اما براساس سرفصل‌ها از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند و زندگی آنها براساس توافق تضمین می‌شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه حدود 171 کارخانه در سال 94 فعال و به تولید رسیده است، افزود: با چنگ و دندان واحدهای تولیدی را حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اشتغال در مازندران فصلی است و حتی کارگران فصلی از استان‌های دیگر در برخی از مواقع استان به مازندران مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: بیشترین دغدغه اشتغال مربوط به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان است و باید تلاش شود که این مشکل حل شود.

فلاح‌جلودار با اشاره به اینکه برای حل این مسئله نیز بخشی از اختیارات استاندار به مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای واگذار شده است، گفت: مهارت‌آموزان می‌توانند با شرایط تعریف شده جذب کار شوند و استانداری آماده کمک است.

استاندار مازندران در این زمینه اضافه کرد: اگر به دنبال کار پشت‌میزی هستند میز برای بسیار از مسئولان کم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت صادرات در استان نیز خاطرنشان کرد: صادرات کار عادی و معمولی نیست و توسعه صادرات انواع محصولات کشاورزی به شکل جعبه و کیسه‌ای که در استان دیده می‌شود، نمی‌تواند در رونق صادرات موثر شود.

فلاح‌جلودار در این زمینه ادامه داد: میزان صادرات ترکیه به روسیه بسیار بالا بوده است که با توجه به تنشی که در روابط این دو کشور ایجاد شد، شرایط برای توسعه صادرات کالا به روسیه فراهم شد که در این بخش مشکل صادرات آبزیان، مرکبات و کیوی حل شده است اما در بخش مرغ مشکلاتی داریم که باید مطابق با استانداردها عمل شود.

استاندار مازندران از ایجاد گلخانه هزار هکتاری در منطقه امیرآباد بهشهر به منظور فراهم کردن صادرات گل و گیاه به کشورهای حاشیه دریای خزر و به ویژه روسیه خبر داد.

وی از سفر معاون اول رئیس جمهور برای اردیبهشت 95 به این استان خبر داد و تصریح کرد: 717 میلیارد تومان در سال 94 پروژه افتتاح شده است که در سال 95 نیز جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چندین پروژه به ارزش 789 میلیارد تومان به این استان سفر می‌کنند.

فلاح‌جلودار همچنین در این نشست در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان استان به دنبال تغییر استاندار هستند، گفت: در بحث تغییر استاندار با دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا در تعامل هستیم و گروه‌های سیاسی در استان به دنبال حذف همدیگر نیستند و تعامل مثبتی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هیچ تنش سیاسی در مازندران وجود ندارد و اینکه گروه‌های سیاسی در استان به دنبال حذف یکدیگر باشند در استان به صفر رسیده است، گفت: به بنده اعلام شد که خودتان را به عنوان استاندار در دولت بعدی هم آماده کنید که من عرض کردم دیگر نمی‌توانم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حاضرم با مخالفان خود مناظره کنم چون به مدیریت خودم شک ندارم و به نظر من به جای بحث‌های سیاسی باید به دنبال ترویج و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش اعتیاد و طلاق و مسائل اجتماعی که مردم با آن مواجه هستند بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 7 فروردين 1395-11:23


    حیفه که استانهای دیگه از مواهب استاندار ما بی بهره اند.پیشنهاد میشه ایشونو به استانهای دیگه بفرستید تا بقیه استانها هم برخوردار بشن