آخرین عناوین

چهارشنبه 26 اسفند 1394-12:13 کد خبر:21630

انتصابی نو در آبفای شهری مازندران:

معرفی معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران

در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونان آبفاشهری مازندران ، معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران  معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از کارکنان، پرویز یزدان پناه به عنوان معاون مهندسی و توسعه شرکت معرفی و از زحمات سی ساله قنبری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

ذبیح الله ذاکری مدیرعامل در این مراسم، ضمن تاکید بر استفاده از توانمندیهای کارکنان، گفت: برای پیشبرد اهداف شرکت باید از توانمندیهای افراد بازنشسته  بهره برد.

وی، اقدامات انجام شده در بخش آب  وفاضلاب را حاصل زحمات و تلاش تمامی کارکنان دانست و تصریح کرد: با تقویت نقاط قوت و به کاری گیری افراد توانمند ، نقاط ضعف  بهبود می یابد .

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به پیگیری مسئولان به ویژه استاندار مازندران در برخورداری از بانک توسعه اسلامی افزود:  در صورت تخصیص اعتبار مورد نظر، اجرای بسیاری از طرحهای بخش فاضلاب و آب در استان سرعت بیشتری به خود می گیرد.

ذاکری ، معاون پیشین مهندسی و توسعه را منشا خیر  و برکت برای شرکت دانست و گفت: معاون جدید نیز یکی از افراد موثر در شکل گیری شرکت آب  وفاضلاب مازندران بوده است.

یزدان پناه معاون مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی، گفت: با همدلی می توان به اهداف شرکت که همان خدمت گزاری به مردم و رضای خداوند است، دست یافت.

وی، با اشاره به اینکه در پروژه آبرسانی به شهر ساری و بابل از بانک جهانی استفاده نمودیم و در این راستا موفق عمل کردیم، اظهار داشت: در سال 95 نیز با حمایت مسئولان استانی پیگیر دریافت وام از بانک توسعه اسلامی هستیم.

قنبری معاون پیشین مهندسی و توسعه شرکت نیز در سخنانی، مطالعه و اجرای پروژه ها را یکی از وظایف این معاونت دانست و تصریح کرد: تلاش کردیم با استفاده از فاینانسهای داخلی و خارجی توانستیم  پروژه های مهمی را در حوزه آب و فاضلاب اجرا نماییم.

در پایان این مراسم از زحمات قنبری تجلیل و یزدان پناه به عنوان معاون جدید مهندسی و توسعه آبفاشهری مازندران معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :