آخرین عناوین

شنبه 29 اسفند 1394-19:20 کد خبر:21641

در طرح فرشتگان رحمت هلال‌احمر انجام شد:

توزیع 2 هزار بسته غذایی بین نیازمندان مازندرانی

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: حدود 2 هزار بسته غذایی و پوشاک در طرح ملی فرشتگان رحمت هلال‌احمر بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد.


به گزارش خزرتیترخبر،مهدی ولی‌پور اظهار کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت یکی از طرح‌های شاخص هلال احمر در آستانه آغاز سال جدید و ایام نوروز است.

وی افزود: داوطلبان هلال‌احمر در شهرهای مختلف در این طرح مشارکت خوبی دارند و تاکنون توانستند گام‌های مناسبی بردارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت از روزهای پایانی سال جاری آغاز شده و 19 فروردین سال آینده ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: تاکنون یک‌هزار و 950 بسته غذایی و پوشاک در این طرح از سوی عوامل هلال‌احمر بین نیازمندان و مستمندان مازندرانی توزیع شد.

ولی‌پور یادآور شد: بسته‌های غذایی و پوشاک بین بیش از 7 هزار نفر بهره‌ور، نیازمندان و افراد بی‌بضاعت توزیع شد که ارزش ریالی آن بیش از یک میلیارد و 560 میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به دیگر طرح‌های نوروزی هلال‌احمر در تعطیلات نوروز، خاطرنشان کرد: طرح امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از طرح‌های مهم هلال‌احمر است که در مازندران از 25 اسفند آغاز شد.

این مسئول با بیان اینکه این طرح با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف تا 15 فروردین ماه آینده ادامه دارد، گفت: در سه روز گذشته در این طرح 50 عملیات انجام شده که 17 عملیات در بخش جاده‌ای بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :