آخرین عناوین

شنبه 29 اسفند 1394-19:22 کد خبر:21642

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد:

آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از آغاز فعالیت نوروزی ستاد خدمات سفر در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، دلاور بزرگ‌نیا در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری اظهار کرد: مازندران در چند سال اخیر بیشترین حجم مسافر را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه ریاست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر عهده استاندار و کمیته دوازده‌گانه در این ستاد فعالیت می‌کنند، بیان داشت: دبیرخانه این ستاد در اداره‌کل میراث فرهنگی استان ساماندهی شد و نمایندگان دستگاه‌های تاثیرگذار که اختیار تام دارند در این ستاد فعالیت می‌کنند.

بزرگ‌نیا یادآور شد: دستگاه‌های اثرگذار در حوزه سفر در آماده‌باش کامل هستند و مشکلات و موانع مربوط به سفر را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این کمیته‌ها مسائل مربوط به ترافیک، خدمات زیست‌محیطی، اسکان و پذیرایی مسافران، رسیدگی به نرخ کالاها و خدمات، وضعیت راه‌ها، خدمات هلال احمر و پزشکی در این ستاد مطرح و در صورت بروز مشکل در این ستاد مطرح و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به مشکلاتی که در ترکیه به وجود آمد، یادآور شد: احتمال افزایش حضور مسافران در مازندران وجود دارد.

وی با اعلام اینکه مازندران قابلیت‌های بسیار مناسبی برای جذب گردشگران در اختیار دارد، افزود: بسیاری از قابلیت‌های گردشگری استان هنوز شاید برای بسیاری از مردم و مسئولان هم شناسایی نشد ولی گردشگران از این قابلیت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند.

بزرگ‌نیا در پایان با اشاره به رونق گردشگری روستایی در سال‌های اخیر، گفت: بیش از 2 میلیون نفر اقامت شب در سطح روستاهای مازندران در دو سال گذشته در ایام نوروز ثبت شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :