آخرین عناوین

دوشنبه 2 فروردين 1395-15:36 کد خبر:21651

معاون تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

امحای میوه‌های خارجی قاچاق در ساری

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی مازندران از امحای میوه‌های قاچاق خارجی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،تقی طهماسبی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز از 16 اسفند آغاز شده است و تا 14 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نظارت بر سه محور قیمت کالاها، عرضه میوه‌های خارجی قاچاق و مواد محترقه متمرکز است، افزود: سه شعبه رسیدگی به تخلفات در تعزیرات حکومتی استان تا پایان تعطیلات فعال است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی مازندران اضافه کرد: در هر شهرستان یک شعبه کار رسیدگی به شکایات و گزارش‌های شهروندان را انجام می‌دهد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم صادر می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را رعایت حقوق مصرف‌کننده و استیفای حقوق شاکیان دانست و گفت: تاکنون 208 مورد بازرسی مشترک با دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام و 150 فقره پرونده در این مدت تشکیل شد که در 130 مورد منجر به صدور حکم قانونی و محکومیت به میزان 61 میلیون ریال شده است.

طهماسبی در زمینه مبارزه با عرضه مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: سه پرونده در این مورد تشکیل و منجر به صدور محکومیت 15 میلیون ریالی شده بود.

معاون تعزیرات حکومتی مازندران در پایان گفت: در زمینه قاچاق میوه خارجی نیز با بازدیدهای انجام‌شده توسط بازرسان یک فروشگاه در ساری به دلیل عرضه میوه قاچاق خارجی 12 میلیون ریال جریمه و میوه‌های مکشوفه امحا شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :