آخرین عناوین

دوشنبه 2 فروردين 1395-17:47 کد خبر:21662

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

۲۵ کنسرت موسیقی نوروزی در مازندران برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه استان دارای قابلیت‌های فرهنگی بسیاری است، از صدور ۲۵ مجوز اجرای موسیقی در ایام نوروز در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، احد جاودانی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اقامت هرچه بیشتر گردشگران در مازندران می‌شود، افزود: در امامزادگان و بقاع متبرکه استان به همت اوقاف و امور خیریه برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه بروشورهای تبلیغاتی و فرهنگی توسط دستگاه‌های اجرایی استان تهیه‌شده است، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در تعطیلات نوروز سال جاری برای گردشگران، مسافران و مردم استان برنامه‌ریزی شد.

وی به اجرای جنگ‌های شادی در سطح استان در ایام تعطیلات نورزا اشاره کرد و افزود: ۲۵ مجوز اجرای زنده موسیقی در ایام نوروز در شهرهای ساری، آمل، نور، عباس‌آباد، چالوس، تنکابن و رامسر صادرشده است.

مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی سفره هفت‌سین و المان‌های نوروزی سنتی در تمام شهرهای استان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌های هنری، کتاب و صنایع دستی و کتاب در سطح استان برگزار می‌شود.

جاودانی در خصوص فعالیت سینماهای استان، اذعان داشت: سینماهای استان و مجتمع‌های فرهنگی در شهرستان‌های فاقد سینما در ایام نوروز به اجرای فیلم‌های مختلف می پردازند.

وی از توزیع بسته‌های فرهنگی بین مسافران همچون کتاب، سی دی، فیلم و پازل از طریق کمپ‌های مختلف بین مسافران خبر داد و به اجرای تبلیغات محیطی و خوش‌آمد گویی به مهمانان در ورودی‌های استان اشاره کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :