آخرین عناوین

سه شنبه 3 فروردين 1395-19:31 کد خبر:21669

استاندار مازندران خبر داد:

تحقق شعار سال با اقتصاد گردشگری در مازندران رقم می‌خورد

استاندار مازندران، با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری یکی از عملکردهای تحقق شعار سال می‌تواند باشد، گفت: نظم و انضباط و برنامه‌ریزی در اقتصاد مقاومتی ضروری است.


به گزارش خزرتیترخبر، ربیع فلاح‌جلودار صبح امروز در بازدید از قرارگاه انتظامی، ایستگاه هلال احمر و آتش‌نشانی شهرستان نور، اظهار کرد: شهرستان نور یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های گردشگرپذیر استان است که در مسیر غرب به شرق و مرکز استان و تردد زائران امام رضا (ع) در خراسان رضوی قرار دارد، از این رو پذیرای مسافران زیادی است.

وی افزود: به لحاظ موقعیت حساس جغرافیایی و گردشگری ضرورت دارد همه مسئولان برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مسافران تکالیف خود را به نحو احسن انجام دهند تا رضایت مردم حاصل شود.

استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیری غرب مازندران به‌ویژه شهرستان نور و حضور دائمی مسافران در همه ایام سال از تلاش‌های فرماندار این  شهرستان قدردانی کرد و گفت: تلاش و مسئولیت‌پذیری وی به‌عنوان رئیس شورای تامین شهرستان و همکاری اعضای شورا سبب شده تا امنیت، آسایش و آرامش برای شهروندان و مسافران فراهم شود.

این مسئول به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: همه ما باید در هر حوزه فعالیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل به وظایف خود آشنا باشیم و همه تلاش خود را با برنامه‌ریزی از هم‌اکنون برای تحقق این شعار انجام دهیم.

فلاح‌جلودار بخش گردشگری را بخش خدماتی مولد دانست و ادامه داد: اقتصاد گردشگری یکی از راهبردهای عملکردی در اقتصاد مقاومتی است که باید با نظم و انضباط و برنامه‌ریزی برای کمک به اقتصاد مقاومتی تلاش کرد.

وی از در دستور کار بودن دو برنامه کوتاه‌مدت برای سال 95 و نیز بلندمدت در راستای برنامه ششم خبر داد و یادآور شد: با بررسی استعدادهای منطقه فضا و امکانات برای سرمایه‌گذاری در استان و منطقه فراهم شود، زیرا نمی‌توان به بودجه محدود دولتی اکتفا کرد و با این بودجه اقتصاد مقاومتی را رقم زد.

استاندار مازندران بهره‌وری را اصل دانست و گفت: سال 94، سال سخت مالی را پشت سر گذاشتیم و امسال با رعایت اصل بهره‌وری درست از منابع و امکانات باید پاسخگوی این مردم شریف که در همه حال در پای نظام ایستادند، بود و منویات رهبری را محقق کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :