آخرین عناوین

سه شنبه 3 فروردين 1395-19:33 کد خبر:21670

در دومین روز از سال جدید :

تصادفات رانندگی در مازندران 34 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران گفت: تصادفات رانندگی طی دومین روز از سال جدید در مازندران 34 مصدوم برجای گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر،زکریا اشک‌پور با اشاره به اینکه در دومین روز از سال جدید در مازندران 6 حادثه ویژه تصادف در استان رخ داد که منجر به اعزام نیروهای اورژانس 115 شد، اظهار کرد: این حوادث با 34 مصدوم همراه بود.

وی با بیان اینکه اوج تصادفات در جاده کندوان در مناطق مرزن‌آباد، پارکینگ آزادی و دونا بود، افزود: در این حوادث به طور کلی 21 نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران با اشاره به اینکه سقوط سنگ بر روی خودروی پراید یکی از این حوادث بود و همه مصدومان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند، خاطرنشان کرد: تصادف محور ساری به کیاسر بین یک دستگاه خوروی پراید و وانت نیسان بود که این حادثه نیز هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه همه مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند، تصریح کرد: تصادف بین یک دستگاه خودروی پیکان و ال‌ 90 در محور بابلسر به بابل نیز 6 مصدوم داشت که مصدومان این سانحه نیز به بیمارستان‌های بابل و بابلسر منتقل شدند.

اشک‌پور با اشاره به اینکه همچنین در دومین روز فروردین 95 مسمومیت با گاز مونواکسید کربن نیز گزارش شد، گفت: سه نفر بر اثر استنشاق این گاز مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان این حادثه در بهشهر و یک نفر نیز در سرخرود محمودآباد بودند که با حضور آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 مازندران، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

بر پایه این گزارش، 100 آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مازندران در ایام نوروز برای خدمات‌دهی به حوادث احتمالی فعالیت می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :