آخرین عناوین

سه شنبه 3 فروردين 1395-19:35 کد خبر:21671

بازرس ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر کشور تاکید کرد:

ضرورت بازرسی‌ واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان در مازندران

 بازرس ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر کشور پیگیری مسئولان مازندران در بازرسی‌ واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بخش بازرسی ستاد خدمات سفر مازندران در رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی جدی است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد ایزدیار ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه شرایط جوی سبب کاهش خدمات‌رسانی مسئولان مازندرانی به مسافران نشد، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر مازندران فضای پذیرایی مناسب را برای مسافران و میهمانان نوروزی در استان فراهم کرد.

بازرس ستاد هماهنگی ستاد خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در سطح کشور از 27 اسفندماه 94 در تهران تشکیل شد، افزود: فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان‌ها در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه ستاد خدمات سفر استان‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی باید اقدام نوینی داشته باشند، اضافه کرد: اگر در اجرای خدمات سفر در استان‌ها فعالیت متفاوتی انجام شد، لازم است این اقدامات به ستاد خدمات سفر کشور منعکس شود.

ایزدیار پیگیری مسئولان مازندران در بازرسی‌ واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان را مورد تأکید قرار داد و گفت: بخش بازرسی ستاد خدمات سفر مازندران در رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی جدی است.

وی با بیان اینکه از سه سال پیش طرح ستاد اجرایی خدمات سفر در هیئت دولت مطرح شد و این ستاد در سطح کشور شکل بهتری به خود گرفت، ادامه داد: میراث فرهنگی در ستاد اجرای خدمات سفر نقش محوری دارد.

بازرس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور وضعیت جاده‌های مازندران را برای عزیمت مازندران نرمال دانست و بیان کرد: شرایط بسیار مناسبی برای میزبانی مسافران نوروزی در مازندران فراهم شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :