آخرین عناوین

سه شنبه 3 فروردين 1395-19:37 کد خبر:21672

معاون عمرانی استاندار مازندران:

سوغات مازندران در نمایشگاه‌های صنایع دستی عرضه می‌شود

معاون عمرانی استاندار مازندران حضور هنرمندان سایر استان‌ها در نمایشگاه صنایع دستی مازندران را سبب استقبال گردشگران نوروزی دانست و گفت: سوغات مازندران در نمایشگاه‌های صنایع دستی عرضه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، علی نبیان ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه بر خلاف تغییر شرایط جوی شاهد حضور مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور در استان هستیم، اظهار کرد: همه مسئولان مازندرانی در تلاش هستند تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شود.

وی کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی مازندران را سبب اقدام  شایسته سازمان هلال‌احمر با اجرای طرح کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان با فعالیت شبانه‌روزی فضای امنی را برای سفر مسافران و گردشگران ایجاد کرده‌اند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه با حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی نمایشگاه‌های متفاوتی در سطح استان افتتاح شده است، تصریح کرد: با برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در مازندران زمینه فعالیت هنرمندان و فرهیختگان در استان فراهم شد.

این مسئول حضور هنرمندان سایر استان‌ها در نمایشگاه صنایع دستی مازندران را سبب استقبال گردشگران نوروزی دانست و ادامه داد: سوغات مازندران در نمایشگاه‌های صنایع دستی عرضه می‌شود.

نبیان با اعلام اینکه تاکنون شاهد گزارش خاصی که سبب تهدید گردشگران و مسافران نوروزی در مازندران شود، نداشتیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما ارائه خدمات مناسب به مهمانان و مسافران نوروزی در مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :