آخرین عناوین

سه شنبه 3 فروردين 1395-19:41 کد خبر:21674

مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران خبر داد:

اسکان 139 هزار نفر در روستاهای مازندران

مدیرکل دفتر امور روستایی و دهیاری‌های استانداری مازندران با اشاره به اینکه 139 هزار نفر شب اقامت از اول فروردین امسال در روستاهای مازندران داشتیم، گفت: 14 هزار و 470 نفر به عنوان گردشگر مقیم در روستاهای مازندران اسکان داده شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، جان‌الله عبدی بعد از ظهر امروز در دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه 46 درصد جمعیت مازندران در روستاها زندگی می‌کنند، اظهار کرد: 3 هزار روستا و 2 هزار دهیاری، 22 شهرستان و 56 بخش درگیر ساماندهی دهیاری‌ها و روستاها هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران با بیان اینکه جامعه هدف کمیته دهیاری‌ها به بخش کوهستانی، دریا و جلگه و جنگل را شامل می‌شود، افزود: 14 هزار و 470 نفر به عنوان گردشگر مقیم در روستاهای مازندران اسکان داده شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه 139 هزار نفر شب اقامت از اول فروردین امسال در روستاهای مازندران داشتیم، اضافه کرد: 307 هزار نفر از 27 اسفند 94 تا اول فروردین شب اقامت و 83 هزار نفر بازدیدکننده غیراقامتی در روستاهای مازندران داشتیم.

عبدی با تاکید بر اینکه لازم است برای بوم‌گردی در مازندران در هر بخش یک روستا به‌عنوان پایلوت گردشگری در نظر گرفته شود، گفت: لازم است این ظرفیت امسال به سه برابر افزایش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :