آخرین عناوین

چهارشنبه 4 فروردين 1395-13:28 کد خبر:21680

در قالب سفرهای نوروزی صورت گرفت:

اقامت بیش از 2 میلیون مسافر در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 2 میلیون و 600 هزار مسافر در استان از ابتدای طرح نوروزی تا دوم فروردین‌ماه اقامت داشتند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی نبیان صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ارائه خدمات مناسب به مهمانان و مسافران نوروزی در مازندران است، اظهار کرد: تاکنون 2 میلیون و 600 هزار نفر شب اقامت مسافر در مازندران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته در استان آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد، افزود: تاکنون مسافران زیادی به مازندران سفر کردند و تمام تلاش‌ مسئولان این بخش بر این است میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته باشند.

نبیان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، از ابتدای طرح نوروزی تا دوم فروردین‌ ماه امسال یک‌ هزار و 336 دستگاه خودروهای حمل و نقل عمومی برون و درون استانی با 467 هزار و 53 مسافر برون و درون استانی جابه‌جا شدند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه 3 هزار و 312 دستگاه خودروی سواری از مبادی پنج‌گانه استان وارد استان شد، گفت: 2 هزار و 280 خودرو سواری از 27 اسفندماه سال قبل تا دوم فروردین‌ماه امسال از مبادی پنج‌گانه استان خارج شدند.

نبیان اظهار کرد: در این مدت 2 هزار و 16 دستگاه اتوبوس از مبادی پنج‌گانه استان وارد استان شد و یک‌هزار و 122 دستگاه اتوبوس از این مبادی از استان خارج شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :