آخرین عناوین

پنجشنبه 12 فروردين 1395-23:15 کد خبر:21742

معاون سیاسی استاندار مازندران:

اقتصاد گردشگری و کشاورزی مازندران شکوفا شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه اقتصاد گردشگری و کشاورزی باید شکوفا شود، اظهار داشت: باید برای مبارزه با فساد اداری و قاچاق همه مدیران و مردم وارد عمل شوند.


به گزارش خزرتیترخبر،علیرضا یونسی ظهر پنج‌شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه دولت طی سال گذشته در دو حوزه به سرانجام رسیدن برجام و برگزاری انتخابات هفتم اسفند جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است، اظهار داشت: باید برای موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی همه آحاد جامعه با همدلی و اتحاد تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه پیروزی در برجام موجب شد تا شورای امنیت به حقانیت جمهوری اسلامی رأی دهند، تصریح کرد: با تحقق برجام حق استفاده ایران از انرژی هسته ای به رسمیت شناخته شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بابیان اینکه مردم مازندران همانند بسیاری از مناطق رضایت‌مندی خود را در انتخابات نشان داده‌اند، افزود: مازندران در برگزاری انتخابات هفتم اسفند سال گذشته باید به خود ببالد که بالاترین میزان حضور در انتخابات را داشته و جزو ۶ استان برتر کشور در انتخابات شده است.

یونسی دو اقدام بزرگ‌سال جاری در دستور کار مدیران در حوزه اجتماعی را کاهش اعتیاد و طلاق به عنوان دو آسیب بزرگ و مهم عنوان کرد و گفت: مدیران اجرایی نباید از این دو آسیب غفلت کنند و به‌صورت کارشناسانه و عمیق به رفع این مشکلات بپردازند.

وی با اعلام اینکه مازندران یکی از پنج استان پایلوت مبارزه با مواد مخدر و شهرهای بابلسر و فریدون‌کنار به‌عنوان پایلوت مبارزه با بحث طلاق معرفی‌شده است، اظهار داشت: باید برای رفع این دو آسیب اجتماعی در استان و کشور همه مدیران اجرایی با همدیگر تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان، اشاره کرد و افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی یک قرارگاه فرا قوه‌ای است که در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال جاری شکل گرفت.

یونسی بابیان اینکه اقتصاد ایران اقتصاد ریاضتی نیست، تصریح کرد: اقتصاد ریاضتی در بسیاری از کشورهای دنیا و در ۱۲۲ کشور در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه جامعه باید به سمت‌وسوی قناعت و صرفه‌جویی سوق داده شود، گفت: بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه ها، استفاده از فرصت‌ها و تبدیل تهدید به فرصت برای توسعه اقتصاد باید صورت گیرد.

یونسی با اشاره به ظرفیت بالای روستاها، تصریح کرد: باید اقتصاد روستاها را برای توسعه آن شکوفا کنیم.

همچنین دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعالیت ستاد و کارگروه گردشگری گفت: کمیته‌های ۱۲ گانه برای توسعه گردشگری در ایام تعطیلات نوروز تلاش می‌کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :