آخرین عناوین

پنجشنبه 12 فروردين 1395-23:18 کد خبر:21744

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

2میلیون مسافر - شب در روستاهای مازندران اقامت کردند

 دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را دو میلیون و ۲۴۹ هزار و ۲۶۳ نفر و شمار اسکان را دو میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۶۴ نفر شب اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر،دلاور بزرگ نیا بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد تشویق تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ۲۲۳ مورد و تذکر و اخطار کتبی را ۲۱۴ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد بازدید از سطح شهر ۵۳ هزار و ۲۶۲ مورد و مراکز اقامتی ۱۴ هزار و ۵۰۹ مورد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را ۹ هزار و ۴۰۱  مورد، مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده هفت هزار و ۲۱۳ کیلوگرم، فوت‌شدگان ناشی از تصادف  و تروما را ۲۸ نفر، تعداد تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس هزار و ۶۵۸  نفر، مأموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی ۶ هزار و ۱۰۱ نفر، اخطار بهداشتی ۹۷۹ نفر و اماکن بهداشتی تعطیل‌شده ۲۱ واحد اعلام کرد.

بزرگ نیا  تعداد زائرین اماکن مذهبی و متبرکه را یک‌میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۰۶ نفر، نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی نوروزی را ۲۰ عدد عنوان و اذعان داشت: از آغاز اجرای طرح تاکنون ۱۷۵ هزار و ۶۶۶ نفر از موزه‌ها و ۴۰۶ هزار و ۲۸۲ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

وی تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس را ۳۱ هزار و ۹۷۶ مورد و تعداد گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها را هزار و ۱۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد بازدیدهای نظارتی انجام‌شده ۹ هزار و ۱۵۴ مورد بوده است.

بزرگ نیا با اشاره به تعداد مسافران مقیم از آغاز طرح نوروزی تاکنون را ۹ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۷۲ نفر شب در استان، گفت: کمیته اسکان، خدمات‌رسانی و امور رفاهی تعداد بازدیدهای نظارتی انجام‌شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل‌ونقل را ۴ هزار و ۷۲۴ مورد اعلام کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :