آخرین عناوین

شنبه 14 فروردين 1395-12:15 کد خبر:21755

بخشدار دهفری فریدونکنار خبرداد:

حال فرماندار فریدونکنار در شرایط نرمال

بخشدار دهفری فریدونکنار گفت: علائم حیاتی فرماندار فریدونکنار خوب و مطلوب و نسبت به محیط اطراف خود واکنش نشان میدهد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کناری ها، مهدی نصیری کناری از بهبودی و شرایط نرمال علی ادیبی خبر داد و اظهار کرد: علائم حیاتی علی ادیبی فرماندار فریدونکنار را خوب و مطلوب و ضریب هوشی فرماندار 11 و فشار خون ایشان هم به وضعیت مطلوب 11 رسیده است.

 نصیری کناری تصریح کرد : شرایط عمومی ادیبی فرماندار فریدونکنار خوب است و نسبت به محیط اطراف خود واکنش نشان میدهد و اسم خود و دیگر افراد نزدیک را صدا میزند.

بخشدار دهفری فریدونکنار گفت: حال عمومی فرماندار فریدونکنار خوب است ، محمدمهدی نصیری با مناسب اعلام کردن وضع عمومی فرماندار فریدونکنار، اظهار کرد: پس از بررسی پزشکان وضع عمومی علی ادیبی فرماندار فریدونکنار خوب و در حال بهبودی است.

بخشدار دهفری با بیان اینکه حال عمومی ادیبی نرمال گزارش شده است، گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم فرماندار فریدونکنار هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و از مردم خواست همچنان تا بهبودی کامل مردم دعا کنند.

نصیری کناری در آخر از تمامی مردم وفادار مازندران، دهشیری پزشک معالج, کاشانی رئیس و پرسنل بیمارستان 17 شهریور آمل ،جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، منفرد فرماندار ویژه شهرستان آمل، ربیع فلاح استاندار مازندران و یونسی بابت زحمات ، پیگیری و همکاریهای صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :