آخرین عناوین

دوشنبه 16 فروردين 1395-11:58 کد خبر:21773

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خبر داد:

معارفه معاون فرماندار فریدونکنار پس از بهبودی ادیبی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: نظر استاندار این است که معارفه معاون فرماندار شهرستان فریدونکنار پس از بهبودی علی ادیبی انجام شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شهرستان فریدونکنار از سال 87 در پی مصوبه هیئت وزیران و بر اساس تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان استقلال یافت تا مسیر برای توسعه این منطقه ساحلی و بندری بیش از پیش هموار شود.

امید نیک ‌نژاد مدیر باشگاه خبرنگاران جوان و بخشدار قائم‌شهر نخستین فرماندار فریدونکنار بود که حدود دو سال بر صندلی ساختمان سفید فرمانداری این شهرستان نشست و در این مدت محمدعلی آزادی‌کناری و محمد حسین‌زاده‌لداری معاونان وی بودند.

بعد از وی علی قاسمی که اهل آمل و فرماندار محمودآباد بود توانست از وزارت کشور حکم فرمانداری شهرستان فریدونکنار را بگیرد و دوره فرمانداری او از مرز سه سال نیز گذشت که در این مدت محمدعلی آزادی‌کناری و حجت‌الله عصمتی معاونان قاسمی شدند.

با روی کار آمدن دولت یازدهم قطار تغییرات سیاسی کاروان تدبیر و امید به ایستگاه فریدونکنار رسید و محمد حسین‌زاده‌لداری که سابقه معاونت فرمانداری شهرستان فریدونکنار را در دوره فرمانداری نیک‌نژاد در کارنامه داشت در انتخابی جنجالی بر صندلی این فرمانداری و در ساختمان جدید تکیه زد و هشت ماهی فرماندار ماند و در این مدت حجت‌الله عصمتی همچنان معاون فرماندار فریدونکنار باقی ماند.

عملکرد نخستین فرماندار دولت جدید در فریدونکنار خیلی زود استاندار مازندران را بر آن داشت تا مهر عزل بر نام حسین‌زاده‌لداری بکوبد و معاون وی حجت‌الله عصمتی را با حفظ سمت بر مسند سرپرستی فرمانداری فریدونکنار بنشاند.

دوره سرپرستی حجت‌الله عصمتی در فرمانداری فریدونکنار نیز حدود دو ماه دوام داشت تا انتخاب بعدی ربیع فلاح برای فرمانداری شهرستان فریدونکنار این بار به نام مهرداد ابراهیمی بخشدار سابق بابل و معاون اداره‌کل سیاسی و انتخابات استانداری باشد.

ابراهیمی با عملکرد خوبی که از خود نشان داد توانست خیلی زود و حسابی در دل مردم و مسئولان جا باز کند و بذر نشاط و امید در خطه مبارک بپاشد و همچنان معاون وی نیز حجت‌الله عصمتی بود؛ اما این حضور نیز فقط 11 ماه دوام داشت چون ابراهیمی با ارتقای منصب شغلی در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران انتصاب و معارفه شد.

بعد از این انتصاب علی ادیبی معاون سابق فرماندار چالوس سومین فرماندار دولت تدبیر و امید در فریدونکنار بود و حجت‌الله عصمتی همچنان در طبقه اول ساختمان جدید این فرمانداری در اتاق معاونت می‌نشست.

بعد از گذشت یک ماه با پایان زمان مأموریت حجت‌الله عصمتی از آموزش و پرورش به وزارت کشور، وی از سمت معاونت فرمانداری شهرستان فریدونکنار تودیع شد و در این مدت نیز ادیبی معاون نداشت.

هفته گذشته اما خبری کام همه فریدونکناری‌ها را تلخ کرد؛ علی ادیبی فرماندار شهرستان فریدونکنار سکته مغزی کرد و در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان 17 شهریور آمل بستری شد تا فرمانداری فریدونکنار آماج حملات رسانه‌ای افرادی خاص قرار بگیرد که این شهرستان بدون فرماندار و معاون فرماندار به کجا می‌رود و چه کسی بر دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کند و امور مردم را چه شخصی پیگیری می‌کند، این در حالی بود که در این زمان سیدقاسم حسینیان بخشدار مرکزی فریدونکنار به‌جای ادیبی همه امور را رتق و فتق می‌کرد.

شاید بتوان از معارفه معاون جدید فرماندار فریدونکنار به‌عنوان مهم‌ترین خبر مخابره شده از این شهرستان در فروردین ماه 95 یاد کرد که عصر امروز در ساختمان سه‌طبقه فرمانداری فریدونکنار اتفاق می‌افتد.

محمدمهدی نصیری‌کناری عضو سابق شورای اسلامی شهر فریدونکنار و بخشدار فعلی دهفری این شهرستان با حضور مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران معاون جدید فرماندار فریدونکنار می‌شود.

باید دید انتخاب بخشدار دهفری شهرستان فریدونکنار به کجا می‌رسد و مردم 9 روستای کاردگرمحله، ازباران، نوایی‌محله‌علیا، حسین‌آباد، بنه‌کنار، مهلبان، شیرمحله، کوچک‌بیشه‌محله و نوایی‌محله‌سفلی چه کسی را به‌عنوان بخشدار جدید خود خواهند شناخت.

براساس این گزارش، مهرداد ابراهیمی اظهار کرد: آیین معارفه معاون جدید فرماندار شهرستان فریدونکنار که قرار بود امروز انجام شود، لغو شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تایید خبر مبنی بر انتخاب محمدمهدی نصیری‌کناری به عنوان معاون جدید فرماندار شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: نظر استاندار این است که معارفه معاون فرماندار شهرستان فریدونکنار پس از بهبودی علی ادیبی فرماندار شهرستان فریدونکنار انجام شود.

ابراهیمی گفت: نمی‌دانیم زمان جدید برگزاری این آیین معارفه چه زمانی خواهد بود، اما این زمان با تایید نهایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

براساس این گزارش، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار در سال 95 قرار بود با حضور مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به منظور تکریم حجت‌الله عصمتی و معارفه محمدمهدی نصیری‌کناری به عنوان معاون فرماندار شهرستان فریدونکنار و معارفه حجت‌الله مولایی به عنوان بخشدار دهفری امروز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شود که هم‌اکنون به دلیل بستری بودن فرماندار فریدونکنار در بیمارستان لغو شده است.

فرماندار فریدونکنار ایام نوروز دچار سکته مغزی شد و هم‌اکنون در بیمارستان 17 شهریور آمل بستری است، پزشکان معالج وضعیت وی را رو به بهبودی تشخیص دادند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :