آخرین عناوین

سه شنبه 17 فروردين 1395-10:14 کد خبر:21779

سرانجام بی فرهنگی برخی مسافران و شهروندان:

پاکبانان رامسری از جان مایه گذاشتند/تا گردن زیر آب برای گرفتن آشغال/تصاویر

بی فرهنگی برخی مسافران و شهروندان باعث جاری شدن آب در معابر عمومی شد، که پاکبانان رامسری در جهت رفع این آب گرفتگی ها از جان مایه گذاشتند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، همیشه انسان‌های بزرگ و فداکار هستند که برای نجات جان دیگران یا کمک به همنوعان جان خود را به خطر می‌اندازند و به همین سبب نام و یاد این افراد فداکار در ذهن مردم جاودانه می‌ماند.

در کشور ما بسیار هستند از این انسان‌های بزرگ که جان در کف اخلاص می‌گذارند و در زمینه‌های مختلف به مردم شهر خود خدمت می‌کنند.

پاکبانان شهرداری‌ها از جمله کسانی هستند که با تلاش‌ها و فعالیت‌های خود همیشه محبت‌شان در دل مردم شهر ریشه‌دار است و مردم احترام خاصی برای آنان قائل هستند.

این روزها که در پرباران‌ترین شهر کشور بارش باران شدت گرفته این پاکبانان شهرداری هستند که با تلاش‌های خود در کوچه پس کوچه‌های شهر سعی در رفع مشکلات آبگرفتکی معابرعمومی دارند.

در تصاویر زیر تلاش خستگی‌ناپدیر پیرمرد پاکبانی را می‌بینیم که با تمام تلاش خود و رفتن در آب سرد کانال‌ های آب شهر سعی در بیرون آوردن زباله‌های انباشت شده دارد تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

نکته ای که در این بین حائز اهمیت است، دلیل انباشت زباله‌ها در کانال‌های آب شهری و معابر عمومی است که چرا برخی شهروندان و مسافران با عدم رعایت حفظ پاکیزگی شهر زباله‌های خود را در سطح شهر رها می‌کنند و این روزها باید پاکبابان شهر با زحمات فراوان و گاهی پر خطر این زباله ها را از کانال خارج کنند.

یادمان باشد؛ هر زباله ای که رها می‌کنیم، قامت یک انسان را خم می‌کند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :