آخرین عناوین

سه شنبه 17 فروردين 1395-16:40 کد خبر:21784

انتصاب در اداره ورزش و جوانان:

بازگشت رئیس اداره ورزش فریدونکنار به زادگاهش

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار که اهل شهرستان نور بود، به ‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نور معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ظهر امروز آئین معارفه قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان نور در پایتخت ساحلی ایران برگزار شد تا معادلات ورزش فریدونکنار بیش از پیش پیچیده شود.

قهرمان کلیج که پیش از معارفه به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار سابقه فعالیت و خدمت به‌عنوان کارمند اداره ورزش و جوانان نور را در رزومه کاری خود داشت، امروز با تصمیم اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بار دیگر به دیار خود رفت.

کلیج حدود 25 ماه بر صندلی ریاست اداره کوچک و سفید رنگ ورزش و جوانان فریدونکنار نشست و در این مدت افتخارات بسیار خوبی با پشتوانه ورزشکاران این شهرستان ساحلی و بندری کسب کرد.

وی توانست در این مدت در چند مرحله میزبانی اردوهای آماده‌ سازی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در رده‌های سنی مختلف در رشته‌های گوناگون ورزشی از جمله فوتبال، قایقرانی و تکواندو را برای فریرونکناری‌ها به ارمغان بیاورد.

برگزاری مسابقات ملی و استانی، کسب مدال‌های رنگارنگ از آوردگاه‌های بین‌المللی، جهانی، کشوری و استانی نیز از جمله دستاوردهای دوره ریاست این رئیس اهل نور اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار بوده است.

کلیج همچنین در به ثمر رساندن برخی از پروژه‌های ورزشی ناموفق عمل کرد و نتوانست همچون سکانداران قبلی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار جایگاه تماشاچیان استادیوم بزرگ شهید کریم آزادی و مشکلات حقوقی این مجموعه ورزشی را حل کند.

به هر ترتیب امروز با تصمیم عجیب اداره‌ کل ورزش و جوانان مازندران، ورزش فریدونکنار که شاید ظاهری زیبا اما ورزشکارانی خسته از ناملایمات و کمبود امکانات دارد به آفساید رفت و شاید هم‌ کیش شده است که اگر تصمیم دقیق و جدی برای این حوزه گرفته نشود جوانان فریدونکناری یا گل می‌خورند و یا مات می‌شوند.

شنیده‌ها حاکی از این است که قهرمان کلیج همچنان بر اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز ریاست می‌کند و نقشی نظارتی دارد اما لازم است رئیس جدید هرچه زود‌تر مشخص و معارفه شود.

دلسوزان ورزش در استان و به‌ویژه شهرستان در شرایطی که علی ادیبی فرماندار فریدونکنار به ‌دلیل بیماری در بیمارستان بستری است باید دقت نظر داشته باشند که رئیس جدید باید مورد نظر فرماندار و همسو با سیاست‌های کلی وی در خط مشی توسعه شهرستان باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :