آخرین عناوین

سه شنبه 17 فروردين 1395-18:24 کد خبر:21787

به میزبانی آبفاشهری مازندران برگزار می شود:

جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر شرکتهای آب و فاضلاب

ششمین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر شرکتهای آب و فاضلاب در "گروه ج "آغاز به میزبانی آبفای شهری مازندران آغاز به کار کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، ششمین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر شرکتهای آب  وفاضلاب شهری و روستایی در "گروه ج"به میزبانی آبفاشهری مازندران صبح امروز در بابلسر آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

براساس این گزارش ، آثار روابط عمومی های شرکت کننده در این دوره از جشنواره  در10  بخش شامل ارتباطات، مطالعات اجتماعی، انتشارات ، مدیریت و برنامه ریزی، روابط عمومی الکترونیک، نوآوری و خلاقیت، مستند سازی، آموزش همگانی و تبلیغات، فعالیتهای مشارکتی و تشریفات ، سامانه ارتباط مردمی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به منظور ارزیابی دقیق و کامل، روابط عمومی های شرکتهای آب و فاضلاب روستایی وشهری به 5 گروه الف، ب، ج، د ، ه تقسیم شدند که گروه ج شامل استانهای مازندران، اردبیل، زنجان، یزد، قزوین، بوشهر، گلستان، کردستان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، مرکزی و کاشان می باشد که ارزیابی آن در روزهای 17 و 18 فروردین به میزبانی استان مازندراندرحال برگزاری است.

محدوده زمانی فعالیتهای مورد ارزیابی در جشنواره از اول فروردین 94 تا اخر اسفند 94 می باشد.

گفتنی است طی مراسمی روز 27 اردیبهشت همزمان با روز ارتباطات، برگزیدگان این جشنواره تقدیر می شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :