آخرین عناوین

پنجشنبه 8 خرداد 1393-17:46 کد خبر:218

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

تعرفه اسکان مسافر در مازندران تغییر نکرد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بعد از تعطیلات نوروزی تعرفه اسکان مسافر در مازندران افزایش نیافت.


به گزارش خزرخبر، دلاور بزرگ‌نیا در جلسه ستاد ساماندهی سواحل که در استانداری مازندران برگزار شد،با اشاره به اینکه طبق شرایط جدید ،هتلداران و مهمان‌پذیرها تعرفه پذیرایی را در معرض دید مسافران نصب می‌کنند، خاطر نشان کرد: ظرفیت اسکان مسافر در ایام تابستان مشابه تعطیلات نوروزی است.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه تعرفه آلاچیق‌ها براساس خدمات ارائه شده تعیین می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح دریا زودتر از زمان تعیین شده مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، مجریان، طرحی ماندگار در سواحل ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه سواحل برای سازمان گردشگری مورد اهمیت قرار دارد، اظهار داشت: 45 درصد اعتبارات گردشگری به ساماندهی سواحل اختصاص می‌یابد.

بزرگ نیا بر آموزش مدیران طرح دریا تاکید کرد و افزود: طرح دریا در سه بخش دولتی، غیردولتی و خصوصی در اختیار مجریان قرار دارد که براساس نیاز مجهز به آموزش نوین می‌شوند.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه طرح‌های دریا به سه درجه تقسیم‌بندی و نوع تعرفه براساس خدمات تعیین می‌شود، گفت: درجه یک با ورودی 5 هزار تومان، درجه دو 3 هزار و 500 تومان و درجه سه 2 هزار تومان تعیین شد.

بزرگ نیا تعرفه آلاچیق‌ها را ساعتی یک‌هزار تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون شکایتی از سوی مسافران نداشته‌‌ایم و حقوق آنها استیفا شده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :