آخرین عناوین

يکشنبه 22 فروردين 1395-16:28 کد خبر:21808

انتصاب در هلال احمر مازندران:

مدیرعامل جدید هلال احمر مازندران معارفه شد

مدیرعامل جدید هلال احمر مازندران طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر استان مازندران با حضور علی لیالی معاون حقوقی و امور مجلس هلال احمر و علی خسروی مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر برگزار و از زحمات چهارساله مهدی ولی‌پور مدیرعامل سابق قدردانی شد.

مدیرعامل سابق هلال احمر مازندران در این جلسه با قدردانی از تمامی مجموعه هلال احمر استان، گفت: مردم استان به جمعیت هلال احمر اعتماد و مانند همیشه در تمامی حوادث همکاری کردند.

مهدی ولی‌پور با بیان اینکه با کمک همه مردم، مسئولان و مجموعه هلال احمر توانستیم بسیاری از حوادث استان را پشت‌سر بگذاریم، اظهار کرد: استان مازندران حادثه‌پذیر و گردشگرپذیر است که باید در همه شرایط آمادگی کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه از سال 90 در خدمت مردم استان بودم و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه به‌کارگیری کردم، ادامه داد: امیدواریم پیشرفت جمعیت هلال احمر مازندران در سال‌های جاری تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سابق هلال احمر مازندران در پایان گفت: کارنامه مدیرعامل جدید هلال احمر مازندران درخشان است و امیدواریم فعالیت‌های ارزشمند وی در استان تداوم داشته باشد.

به گزارش فارس، در این آیین مجتبی اکبری به‌عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر مازندران معارفه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :