آخرین عناوین

دوشنبه 23 فروردين 1395-21:27 کد خبر:21819

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری خبر داد :

نشست خبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

نشست خبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با رسانه های جمعی برگزار‌شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، همزمان با فرارسیدن29اسفند رور ملی شدن صنعت نفت و سال جدید، نشست خبری مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با رسانه های جمعی برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به تشریح فعالیت های شرکت نفت منطقه ساری پرداخت و اظهار امیدواری کرد، شرکت نفت ساری بتواند بهتر از همیشه درسطح کشورو بازارهای جهانی حضور یابد .

حسینعلی طالبی به صادرات نفت سفید و نفت‌گاز به عراق و افغانستان اشاره و تاکید کرد: تا کنون بیش از 40میلیون لیتر سوخت به این کشورها صادر کردیم.

 طالبی از توان متخصصان و تلاش همه جانبه در شرکت منطقه ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت یک ماه با استفاده از ظرفیت 5هزار نفر ساعت کار بسترهای مناسب برای صادرات سوخت فراهم شد.

مدیر شرکت نفت ساری گفت: تعداد 113 جایگاه عرضه سوخت بنزین در منطقه ساری وجود دارد که  از این میان در 69 جایگاه، سوخت نفت‌گاز هم عرضه می شود.

وی تعداد جایگاه های عرضه گاز سی ان جی را 83 باب اعلام کرد و افزود: با افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی و استفاده از سوخت پاک شاهد کاهش چشمگیری در مصرف بنزین هستیم.

طالبی به توزیع 256 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در یازده ماهه امسال اشاره و تاکید کرد:این میزان در مقایسه با پارسال 9 درصد رشد داشته است.

حسینعلی طالبی از طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش خبر داد و تصریح کرد: با ارتقای سامانه هوشمند سوخت از‌این پس همه جایگاه‌های عرضه سوخت نفت‌گاز منطقه ساری به صورت آنلاین سوخت رسانی می‌کنند.

وی توزیع سوخت نفت‌گاز را 575 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: نسبت به پارسال 10 درصد کاهش مصرف داشتیم.

این مسئول شرکت نفت اجرای طرح پیمایش و توسعه شبکه گاز خانگی و واحدهای تولیدی و صنعتی را از عوامل اصلی کاهش مصرف سوخت نفت‌گاز دانست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری توزیع گاز خانگی در مناطق بالادستی این منطقه را 74 هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد:این توزیع نیز رشد 4 درصدی را نشان می دهد.

حسینعلی طالبی گفت: منطقه ساری در حدود 30 میلیون جمعیت مسافر دارد و از این منظر در مسیر تردد مسافران حرم رضوی، تمهیدات لازم برای عرضه فرآورده های نفتی و خدمات جانبی در جایگاه های عرضه سوخت در نظرگرفته شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :