آخرین عناوین

يکشنبه 29 فروردين 1395-9:17 کد خبر:21847

قطار تغییرات مدیریتی در مازندان همچنان در حرکت است:

معارفه مدیر اداره توزیع برق شهرستان آمل

پس از چند تغییر مدیریتی ، این بار طی حکمی مدیر جدید اداره توزیع برق آمل معرفی و از زحمات نورعلی قاسمی قدردانی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، تغییرات مدیریتی زیادی در بخش‌های مختلف این شهرستان طی ماه‌های نخست سال جاری اتفاق می‌افتد که بخشی از این معارفه‌ها براساس بازنشستگی مدیران گذشته روی می‌دهد.

پس از معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل، این بار شامگاه شنبه آیین تودیع و معارفه مدیریت جدید اداره توزیع برق این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، فرماندار ویژه آمل، مسئولان شهری و کارکنان توزیع برق برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران محمدمهدی گرایلی‌افرا به عنوان مدیر جدید اداره توزیع برق شهرستان آمل معرفی شده و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خدمات و زحمات چهار ساله نورعلی قاسمی قدردانی شد.

راه‌اندازی 2 شعبه برق آمل پس از برطرف کردن مشکلات

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در این مراسم با تاکید بر اینکه شهرستان آمل شرایط لازم برای راه‌اندازی دو شعبه برق را دارد،گفت: امیدواریم با برطرف کردن مشکلات بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

قاسم شهابی با اشاره به اینکه شهرستان آمل از مشترکان زیادی در بخش‌های مختلف برخوردار است، اظهار کرد: در این شهرستان بیش از 200 هزار اشتراک در بخش‌های مختلف داریم.

وی با اشاره به برگزاری آیین تودیع و معارفه دو نیروی کارآمد و توانمند شرکت توزیع برق مازندران در عرصه خدمت‌گذاری، افزود: مدیر جدید این شهرستان هم از نیروهای ارزشمند با پشتوانه قوی بوده که همیشه در راستای خدمت به مردم در میدان بوده است هر چند مدیر سابق این اداره هم توانمند و پرتلاش در عرصه کار ظاهر شد.

شهابی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق خدماتی و فنی است و در راستای کار و تلاش فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اختصاص 60 درصد بودجه استانی برای تقویت رینگ شهرستان آمل برای کاهش خاموشی در تابستان، ادامه داد: امیدواریم با تقویت پست برق بابکان مشکلات این شهرستان مرتفع شود.

این مسئول با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات توزیع برق در شهرستان آمل، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل گرم تابستان و افزایش دمای هوا، مردم بیشتر از گذشته به نیروی برق نیازمند هستند که امیدواریم با رفع مشکلات گام‌های بلندی برداریم.

شهابی با تاکید بر وسعت زیاد شهرستان آمل و وجود مشترکان زیاد برق به توقع زیاد مردم از مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: یک مدیر به تنهایی در جهت خدمت به مردم موفق نیست زیرا باید موفقیت با همراهی همکاران ایجاد شود.

لزوم توجه به مشکلات زیرساختی برق در آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم گفت: مسئولان مازندران باید با برطرف کردن نیازهای اساسی این شهرستان برای مهیا کردن زیرساخت مناسب در راستای توزیع برق باشند.

احمد منفرد، ادامه داد: شهرستان آمل با بیش از 3 هزار کیلومتر مساحت دارای پنج بخش مرکزی، دابودشت، امامزاده عبدالله، دست‌سر و لاریجان بوده که با تفاوت دمایی در دو نقطه حدود منفی 20 درجه و بالای 38 درجه مواجه است.

وی بیان کرد: آمل با داشتن بیش از 47 درصد صنعت استان از شهرهای شاخص در عرصه صنعتی است که لزوم توجه به این شهر را نشان می‌دهد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به جمعیت حدود 100 هزار نفری در مناطق ییلاقی این شهرستان، یادآور شد: شرایط ویژه شهرستان آمل نیاز به تامین برق را لازم کرده و نیاز به رفع مشکلات موجود آن ضروری است.

این مسئول با اعلام وجود مشکل در امر برق‌رسانی این شهرستان، به مشکلاتی در توزیع برق و وجود شبکه‌های فرسوده موجود اشاره کرد و گفت: اقداماتی برای برطرف کردن مشکلات موجود و رسیدگی به نواقص طی جلسات مختلف با مسئولان در نظر گرفته شد.

منفرد با اشاره به لزوم توجه به مشکلات برق در بخش صنعتی، بیان کرد: عدم توزیع برق در شهرک‌های صنعتی می‌تواند تعطیلی واحدهای فعال را در پی داشته باشد هر چند با توجه به رهنمودهای رئیس جمهور جهت توجه به تولید کشور، امید داریم در سال جدید زمینه برای فعالیت بیشتر صنایع مهیا شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تودیع و معارفه مدیر اداره توزیع برق شهرستان آمل، افزود: ارتقای سطح مدیریتی و ارائه کارنامه پویا در زمان مدیریتی دو هدف در امر تودیع و معارفه است هر چند معتقدم مدیران باید با ارائه کارنامه‌ درخشان و پویا در عرصه خدمتگزاری به مردم مفید باشند.

تلاش برای جلب رضایت مشترکان

مدیر جدید اداره توزیع برق آمل در جمع مسئولان، اظهار کرد: 11 سال در مجموعه امور برق فعالیت دارم و امیدوارم با تمام تلاش در راستای رضایتمندی مردم گام برمی‌دارم.

محمد مهدی گرایلی‌افرا افزود: به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه‌کاره این شهرستان از مهم‌ترین اهداف است که به مشارکت همه مسئولان نیاز دارم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آمل در شرایط دایره رشد قرار گرفته است، گفت: همانند سال‌های گذشته امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کرده و در راه خدمت‌گذاری گام‌های موثری برداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :