آخرین عناوین

پنجشنبه 8 خرداد 1393-17:48 کد خبر:219

رییس سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران خبر داد:

مذاکره برای احداث کارخانه سیمان در اقلیم کردستان عراق

رییس سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران از مذاکره برای احداث کارخانه سیمان در اقلیم کردستان عراق توسط مازندرانی‌ها خبر داد.


به گزارش خزرخبر، سید علی حجازی با اشاره به حضور سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران در نمایشگاه اقلیم کردستان عراق افزود: با برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای برقراری روابط بین دو استان ایجاد شد.

وی با اشاره به ابراز رضایت مسئولان دو استان از برگزاری این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: تجار مازندرانی از برگزاری این نمایشگاه استقبالی بسیار خوبی کردند و برخی از استان‌های دیگر نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

حجازی اظهار داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی، تجاری، کشاورزی و معدنی استان به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال مردم و مسئولان این استان قرار گرفت.

رونمایی از کتاب منظومه خدمت

وی در ادامه از رونمایی کتاب منظومه خدمت در حاشیه برگزاری نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: کتاب منظومه خدمت که شرح وظایف، سازمانی و عملکرد اجرایی و اقتصادی سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران با تلاش مسئول روابط این سازمان تدوین شد که همزمان با برپایی نمایشگاه توسط استاندار اقلیم کردستان عراق رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین این کتاب برای نخستین‌بار در این سازمان انجام شد که عملکرد این سازمان طی 20 سال را به خوبی نشان می‌دهد و در این کتاب تلاش شد اقدامات انجام شده و ظرفیت‌های موجود در سازمان همیاری‌های مازندران معرفی شود.

رییس سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران با اعلام اینکه در حوزه ساخت‌وساز و نیز ایجاد تاسیسات با مسئولان اقلیم کردستان عراق وارد مذاکره  شدیم، اظهار داشت: مذاکره برای احداث کارخانه سیمان در اقلیم کردستان عراق انجام شد که نیاز است مقدمات احداث این کارخانه در دو استان انجام شود.

حجازی در پایان به مساعد بودن زمینه برای فعالیت پیمانکاران مازندرانی در حوزه ساخت و ساز در این اقلیم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین نیاز این استان تامین ارزاق و نیز احداث زیرساخت مناسب است که برای حضور پیمانکاران نیاز به تنظیم پروتکل دوجانبه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :