آخرین عناوین

جمعه 9 خرداد 1393-16:19 کد خبر:221

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

استیجاری بودن اداره ارشاد و نبود مجتمع فرهنگی در رامسر رنج آور است

عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه ساخت و ساز وظیفه ارشاد نیست، افزود: استیجاری بودن اداره ارشاد و نبود مجتمع فرهنگی در رامسر رنج آور است.


به گزارش خبرنگار خزرخبر و به نقل از  بلاغ ، عباسعلی ابراهیمی در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در کانون شهید سلیمان نژاد، اظهار داشت: رامسر جایگاهی بین‌المللی دارد و در تمام زمینه ها، از جمله حوزه فرهنگ و هنر باید امکانات متناسب داشته باشد.

وی افزود: از اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانی چون رامسر در فضای استیجاری است و مجتمع فرهنگی و هنری ندارد، رنج می برم.

ابراهیمی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی بهای سنگینی پرداخته و دشمنان هر لحظه به دنبال ضربه زدن هستند و تهاجم فرهنگی نوتر می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نداشتن مجتمع فرهنگی و هنری در رامسر دغدغه مشترک، روضه و ناله همه‌ی ما بوده و باید با همتی همگانی تا پایان سال این طرح به معنای واقعی ایجاد شود چرا که از این نابسامانی، اهالی هنر رنج می برند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: ولایتمداری، وحدت کلمه، حفظ ارزش های جامعه، تکریم شخصیت ها و مفاخر و سنت های جامعه، نشاط آفرینی، استفاده از نظرات صاحبنظران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: فرهنگ و ارشاد کارش بهره‌وری است، کلید مجتمع های ساخته شده را تحویل گرفته و کار نرم‌افزاری دارد، خودش سینما و مجتمع نمی سازد، البته ما به دنبال این هستیم که مشکلات هنرمندان رامسر حل شود.

ابراهیمی ابراز داشت: امسال را مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند، ما نباید فقط شعار بدهیم، میزها ماندگار نبوده بلکه خدمات فرهنگی ماندگار است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :