آخرین عناوین

جمعه 9 خرداد 1393-17:2 کد خبر:225

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران زیرساخت‌های مناسب ورزشی ندارد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه در زیرساخت‌های ورزشی خوب عمل نکردیم، گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مشکل سالن اختصاصی برای تیم لیگ برتری بدمینتون آمل برطرف شود.


به گزارش خزرخبر،هاشم جمشیدپناه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صعود بدمینتون‌بازان این شهرستان اظهار داشت: صعود یک تیم به لیگ برتر کار بسیار سخت و مشکلی است که نشان از تشکیلات قوی، همدلی، هم‌فکری، مدیریت مطلوب و هدایت خوب دارد.

وی ادامه داد: بدمینتون‌بازان آملی با تلاش همه جانبه، خود را از لیگ دسته دو کشور به لیگ دسته یک کشانده و هم‌اکنون با نائب قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کردند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان مدال‌آوری در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی ورزشی یادآور شد: زمانی در مدال‌آوری ورزش‌های انفرادی مشکل خاصی نداشتیم ولی همه دغدغه ما کسب مدال در ورزش‌های انفرادی بود.

وی با بیان اینکه امروزه انتظارات مدال‌آوری در ورزش‌های گروهی در حال برآورده شدن است، بیان کرد: تاکنون ورزش مازندران در بخش گروهی با شهرستان آمل و تیمداری کاله مازندران در رشته والیبال مطرح بود ولی هم‌اکنون این شهرستان در رشته‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان و بدمینتون نیز تنها نماینده مازندران در سطح کشور و رقابت‌های حرفه‌ای لیگ برتر مطرح می‌شود.

جمشیدپناه در مورد رشد ورزش گروهی در شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: در بیشتر استان‌ها ورزش در یک یا دو شهر خلاصه می‌شود ولی در مازندران همه شهرها در ورزش قهرمانی تیمی و گروهی مدعی هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که نظیر آن این است که جویبار در رشته کشتی با پنج ملی‌پوش به عنوان پایتخت کشتی جهان مطرح شد.

این مسئول در مورد در اختیار نهادن سالن ورزشی سرپوشیده حجاب به هیئت بدمینتون آمل یادآور شد: این مهم را در جلسه کمیسیون ماده 88 استان مطرح می‌کنیم و امیدواریم با تلاش‌های لازم و موافقت اعضای جلسه بار دیگر این سالن به بدمینتون‌بازان آملی اختصاص یابد.

وی با ابراز اینکه در ورزش استان نقص‌های زیادی داریم، گفت: در زیرساخت‌های ورزشی خوب عمل نکردیم زیرا در مازندران خانه تخصصی در رشته‌هایی نظیر بدمینتون، بدنسازی و شمشیربازی نداریم ولی در بخش توپی سالن‌های استان رشد خوبی داشتند و امیدواریم زیرساخت‌های لازم برای همه رشته‌ها فراهم شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :