آخرین عناوین

جمعه 9 خرداد 1393-19:32 کد خبر:227

مرگ کودک به دلیل عدم پذیرش در بیمارستان سوختگی ساری

مرگ کودک 13ساله گالیکشی به دلیل عدم پذیرش در بیمارستان سوختگی خان ببین و ساری

بخشدار لوه شهرستان گالیکش از عدم پذیرش اولیه سه مصدوم آتش سوزی در بیمارستان های تخصصی سوانح و سوختگی خان ببین و زارع ساری انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از گلستان ما ، علی رضا آگاهی در گفت وگو با خبرنگار نیلکوه افزود: بر اثر وقوع انفجار گاز خانگی در منزل یکی از اهالی روستای صادق آباد در صبح چهارشنبه ، پدر و مادر و فرزند 13 ساله آنها به شدت مصدوم شدند که کارشناسان شدت سوختگی آنها را 85 تا 90 درصد تشخیص دادند.

وی در مورد چگونگی وقوع این ماجرا گفت: این خانواده که از نشتی گاز در منزل خود بی خبر بوده اند، با روشن کردن کبریت، انفجار رخ داده و آنها را بشدت می سوزاند.

 

بخشدار لوه در ادامه گفت: پس وقوع این ماجرا و با وجود شدت بالای سوختگی مصدومان، با بیمارستانهای تخصصی خان ببین و ساری هماهنگی شد تا به این مراکز منتقل شوند که این دو بیمارستان از پذیرش آنها خودداری کردند.

وی گفت: با وجود اینکه از سوی فرمانداری های گالیکش و گنبدکاووس و استانداری گلستان هماهنگی شده بود، این بیمارستان ها به دلیل نداشتن تخت ˈICUˈ از پذیرش سرباز زدند که به ناچار فرزند این خانواده به بیمارستان محمد رسول الله کلاله و پدر و مادر نیز به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

بخشدار لوه گفت: به رغم رسیدگی هایی که از سوی نیروهای بیمارستان محمد رسول الله (ص) کلاله انجام شد، فرزندن 13 ساله این خانواده بنام ابوالحسن آقایی چهارشنبه بدور حیات گفت.

آگاهی گفت: بدنبال فوت فرزند این خانواده ، و با پیگیری های مستمر پدر و مادر این خانواده چهارشنبه شب به بیمارستان تخصصی خان ببین منتقل شدند که در حال مداوا هستند.

بخشدار لوه با انتقاد از مسوولین بیمارستان های سوانح و سوختگی خان ببین و ساری در عدم پذیرش این مصدومان در مراحل اولیه، گفت: اگر اینگونه بیمارستان ها از پذیرش چنین مصدومانی خودداری کنند، تکلیف چنین مصدومانی چه می شود؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :