آخرین عناوین

سه شنبه 31 فروردين 1395-9:13 کد خبر:22855

انتصابی نو در بنیاد شهید رامسر:

معارفه و انتصاب رئیس بنیاد شهید رامسر

در مراسمی با حضور مسئولان، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر و همایش تجلیل و تکریم از خادمان و شاخصان شاهد و ایثارگر رامسر دوشنبه شب با حضور دو معاون فرهنگی و توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مسئولان شهری و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در کانون شهید سلیمان‎نژاد برگزار شد.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر در این مراسم با اشاره به جنگ و درگیری در منطقه، گفت: به خون با برکت شهداست که اقتدار نظام پابرجاست و ایران در امنیت کامل به‌ سر می‌برد.

محمد رحیمیان اظهار کرد: در راستای فرمان امام و رهبری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسیدگی به مسائل فرهنگی فرزندان شهدا و بهداشت و درمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران فعالیت‌های زیادی در این شهرستان انجام شد.

فرماندار رامسر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بقای جمهوری اسلامی و انقلاب را مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: هشت سال دفاع مقدس نعمت الهی برای بقا و تداوم نظام بود و اگر چنین نبود در ادامه راه دچار مشکل می‌شدیم.

حسین شعبان‌سروری با اعلام اینکه در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید بهتر عمل کنیم تا انتظارات به حق این افراد برآورده شود، تصریح کرد: انقلاب ایران به برکت شهدا با اقتدار بیشتر در مسیر آرمان‌های انقلاب قدم می‌گذارد.

هدایت مظلومی معاون فرهنگی اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز با بیان اینکه مجاهدت افضل کارها است، گفت: بزرگ‌ترین رسالت بحث ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم جهانگیر خلعتبری برادر شهید جهانشاه خلعتبری به ‌عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامسر معارفه و از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان این شهرستان تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :