آخرین عناوین

سه شنبه 31 فروردين 1395-10:17 کد خبر:22857

مازندران بر قله گردشگری ایران:

ساری و رامسر جزو هفت شهر برتر گردشگری کشور

با عنایت به ظرفیت بالای گردشگری در استان و کوشش درخور توجه مسئولان شهرداری های ساری و رامسر، این دو شهر جزو هفت شهر گردشگری کشور معرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا، نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور سلطانی فر در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد که در این نشست شهرهای مشهد، اصفهان، ساری، خرم آباد، نیشابور، مریوان و رامسر به عنوان هفت شهر برتر گردشگری ایران در ایام نوروز معرفی شدند.

این نشست و اعلام شهرهای برتر گردشگری از آن جهت برای ما مهم هستند که از میان هفت شهر برتر ، دو شهر از استان مازندران انتخاب شدند که نشان دهنده ظرفیت بالای استان و همچنین شهرهای شمالی در جهت جذب گردشگر است.

رامسر در غربی ترین نقطه استان و ساری مرکز استان مازندران با توجه به پتانسیل بالای جاذبه های طبیعی و تاریخی و همچنین همت و تلاش مسئولان و دست اندرکاران مدیریت شهری در کنار حمایت های مناسب دلاور بزرگ نیا به عنوان مدیر سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان توانستند نظر کارشناسان نکته بین و سختگیر سازمان گردشگری کشور را جلب نمایند و با در نظر گرفتن جمیع جهات در لیست هفت شهر برتر جای گرفتند.

با عنایت به اینکه چند سال گذشته توجه به ظرفیت بالای گردشگری در استان مورد توجه دست اندرکاران قرار گرفته است این امید وجود دارد که مسئولان کشوری و دولت محترم با تسهیل شرایط و برداشتن موانع پیش رو به کمک مدیران محلی بشتابند و با واگذاری اختیارات بیشتر و اعتماد به مسئولان محلی راه را برای موفقیت های بالاتر و بهتر هموار نمایند.

البته در این بین نباید از کوشش درخور توجه مجموعه شهرداری های ساری و رامسر برای دستیابی به چنین موفقیت مهمی غافل شد.

البته برای شهر رامسر شاید به دلیل پیشینه گردشگری که دارد کار راحت تر بود منتها برای مسئولان ساروی که در دو سه سال گذشته به جمع مدعیان گردشگری کشور اضافه شدند کار دشوارتری در پیش رو قرار داشت که توانستند شاخص های مورد نظر  سازمان مربوطه را رعایت و در این ماراتن کشوری سربلند باشند.

این انتظار وجود دارد که از این پس همکاری و همراهی مدیران ملی و استانی با مسئولان شهری در همه شهرهای استان به ویژه دو شهر برتر گردشگری مازندران برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری ایران و خاورمیانه بیشتر و موثرتر باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :