آخرین عناوین

سه شنبه 31 فروردين 1395-17:18 کد خبر:22860

دومین شوک به فوتبال مازندران:

مهرداد اولادی فوتبالیست جوان مازندرانی درگذشت

مهرداد اولادی مهاجم مازندرانی سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس دقایقی پیش در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، چندی پیش ستاره‌ ای از فوتبال مازندران «هادی نوروزی» دار فانی را وداع گفته بود و این‌بار درگذشت یک ستاره مازندرانی دیگر «مهرداد اولادی» دومین شوک را به جامعه ورزشی و فوتبال ایران وارد کرد.

براساس این گزارش، متاسفانه دقایقی پیش مهرداد اولادی بازیکن مازندرانی و سابق پرسپولیس و استقلال به دلیل ایست قلبی درگذشت.

مهرداد اولادی بعداز ظهر امروز به بیمارستان شهدای تجریش تهران منتقل شد و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) به نتیجه نرسید و در ساعت 14:56 درگذشت.

به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت.

مهرداد اولادی زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ - قائم‌شهر بود، اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشباب امارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت. وی ۱۳ بازی ملی و ۱ گل ملی نیز در کارنامه داشت.

اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

مسئولین بیمارستان شهدای تجریش، این خبر را تایید کردند و گفتند این مهاجم اهل قائمشهر کمتر از نیم ساعت پیش در گذشته است.

در حال حاضر مسئولان بیمارستان از مردم درخواست دارند که به جهت رعایت حال بیماران از حضور در این مکان خودداری کنند.

 مدیریت دفتر خبرگزاری خزرتیترخبر، ضایعه درگذشت مهرداد اولادی را به خانواده وی و اهالی ورزش مازندران تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر را برای بازماندگان و مغفرت را برای این جوان مسئلت کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :