آخرین عناوین

شنبه 11 ارديبهشت 1395-16:30 کد خبر:22894

تظلم خواهي عبوري در جشن كارگران شهرداري:

چپ و راست وبرخي مسولين از شانه هاي خسته كارگر پايين بيايند

برخي طي سي سال بجاي كار كشيدن از شانه هاي خود با  سوار شدن  بر شانه هاي خسته كارگران به منصب رسيدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خط سوم،جشن كارگري شهرداري ساري با حضور كارگران خدوم شهرداري وتعدادي از اعضاي شوراي شهرساري وتعدادي از مديران شهرداري برگزار شد.

مهدي عبوري كه در ميان شادي وكف زدن ها وصلوات پي در پي كارگران بعنوان سخنران در جايگاه قرار گرفت ضمن تقدير از تلاش كاركنان شهرداري ساري  قول هاي مسرت بخشي چون تشكيل شركت تعاوني واعزام به مشهد مقدس وپرداخت وام قرض الحسنه وپاداش داد.

وي در بخشي از سخنان خود با تجليل از كارگران اظهار کرد: به كارگران قلبا ارادت دارم وسعي كردم حتي كارگر متخلف از اضافه كاري ومزايايش كه حق همسر وفرزندانش هست كم نشود بلكه با ساز وكار كميته انظباطي برخورد شود.

شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود افزود: هيچوقت نگاه ابزاري به كارگران نداشتم ونخواهم داشت متاسفانه برخي ها براي رسيدن به مناصب و اهداف سياسي خود از كارگران استفاده مي كنند ولي براي آنان كار نكردند.

شهردار ساري با برشمردن پروژه هاي اجرا شده ودر دست اقدام شهرداري اظهار کرد: 450 پروژه در دوران مديريت بنده به بهره برداري رسيد وسعي كردم بر مبناي فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حماسه اقتصادي واقتصاد مقاومتي واقدام وعمل حركت كنم اما چپ و راست قديم واصولگرا واصلاح طلب جديد چه كردند مسئولين مرتبط چه كردند برخي متاسفانه بجاي تكان دادن وكار كشيدن از شانه هاي خود براي خدمت بر شانه هاي خسته كارگر نشستند تا به اهداف خود برسند.

شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخاب ساري بعنوان 7شهر گردشگري بیان کرد: اين انتخاب معاون ريس جمهور بر اساس ايتم هاي لحاظ شده انجام شد ونشانگر تلاش مجموعه مديران شهري بوده است.

در پايان مراسم يكي از كارگران به نمايندگي از كارگران حاضر از مشكلات  گفت وشهردار نيز اشک ريخت ودستور كلي برای اين قشر شريف صادر كرد كه يكي از آن تشكيل شركت تعاوني مسكن كارگران شهرداري بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمد کاشی سرخی
    يکشنبه 12 ارديبهشت 1395-8:49


    از بیانات جناب دکتر عبوری مستفیض گردیدیم . انشالله سایه ایشان بر سر شهرمان باشد و دست به دست هم دهیم و ایشان را یاری کنیم که بتواند در پیشرفت و ارتقا ساری گامهای بزرگتری بردارد.ضمناً از ایشان تشکر میکنم که علی رغم مشغله کاری بسیار در جمع کارگران زحمتکش حاضر شدند و فکر می کنم دیروز هیچ کارگری ناراضی از سالن خارج نشد

    • محمدرضا نیکخواه-مداح اهل بیت (ع)
      يکشنبه 12 ارديبهشت 1395-8:46


      صحبتهای دیروز حاج مهدی عبوری در مورد کارگران اشکم را در آورد