آخرین عناوین

سه شنبه 14 ارديبهشت 1395-17:57 کد خبر:22915

گلایه مردم از مسئولان تامین اجتماعی :

تامین اجتماعی مازندران و عدم تکریم ارباب رجوع

خودی و ناخودی کردن برخورد با مردم در حالی در اداره کل تامین اجتماعی مازندران اتفاق می افتد، که مدیران بارها بر مسئله تکریم ارباب رجوع به خصوص جامعه کارگری تاکید داشته اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، یک ایمیل کافی بود تا ما را در روز سه شنبه راهی اداره کل تامین اجتماعی مازندران کند.

ایمیلی که کاربر آن از نحوه برخورد مسئولان تامین اجتماعی با مردم گلایه کرده و خواستار رسیدگی و تهیه گزارش در این مورد شد.

در اولین ساعات اداری روز سه شنبه (روز ملاقات عمومی مدیران) و در صورتیکه که تنها دو روز از ، روز جهانی کارگر می گذشت ، به خانه اصلی کارگران و جامعه کارگری یعنی تامین اجتماعی رفتیم تا از نحوه برخورد مدیران آن با مردمی که برای رفع گرفتاری های خود مراجعه می کردند ، گزارش تهیه کنیم.

دیدن مردمی که پشت در اتاق مدیرکل ساعت ها منتظر بودند تا مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند از جمله نکته ای بود که توجه ما را به خود جلب کرد.

ساعات ها انتظار مردم پشت درب اتاق در صورتی رخ داد که خواهر آقای مدیرکل بدون هیچگونه انتظاری وارد اتاق اخوی شد و کار همراه خود را پیگیری نمود.

خودی و ناخودی کردن برخورد با مردمی که به آنها "ارباب رجوع" می گویند در حالی در اداره کل تامین اجتماعی مازندران اتفاق می افتد که دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید ، علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور بارها بر مسئله تکریم ارباب رجوع به خصوص جامعه کارگری تاکید داشته اند.

این پایان حضور سرزده ، در ادارات کل استان نخواهد بود بلکه هر سه شنبه با حضور در یک دستگاه اجرائی ، از نحوه برخورد مسئولان آنجا با مردم گزارش تهیه خواهیم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :