آخرین عناوین

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395-17:14 کد خبر:22922

تیم مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای اقدامات اساسی نداریم:

خودزنی عضو شورای شهر بابل/ 70 درصد عقب‌ماندگی بابل به شورای شهر برمی‌گردد

عضو شورای شهر بابل گفت: 70 درصد عقب‌ ماندگی شهر بابل به شورای شهر بابل برمی‌گردد، هنوز در شورا تیم مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای اقدامات اساسی نداریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، مهدی علیجانزاده ‌کاشی در ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد برگزاری جشنواره بهار نارنج با تولید مشتقات بهار نارنج و عرضه مستقیم آن برای مردم باشیم که تاکنون شاهد آن نبودیم و مطمئن هستیم با درایت شهردار بابل این مهم در سال آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید حداقل هشت غرفه این جشنواره به بهار نارنج و مشتقات آن اختصاص می‌یافت، افزود: در شهرهایی مثل قمصر کاشان چیزی به اسم غرفه وجود ندارد و مردم به شکل عملی از روند گلاب‌گیری و تهیه مشتقات آن آشنا می‌شوند.

رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: بر خلاف دیدگاه‌های موجود معتقدم که بهار نارنج متعلق به همه شهرهای مازندران بوده و شهری پایتخت بهار نارنج است که زیباتر و از این نعمت بیشتر برخوردار باشد.

علیجانزاده ‌کاشی با بیان اینکه هنوز کاشت درختان را در محلات آغاز نکردیم، خاطرنشان کرد: طرح واگذاری درخت بهار نارنج برای غرس به درب خانه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: به‌زودی ست ورزشی کودکان در پارک شادی بابل احداث و عملیات اجرایی پارک سراج نیز در هفته آینده آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل با بیان اینکه سرانه فضای سبز بابل زیر 3 متر است، ادامه داد: با استاندارد جهانی فاصله زیادی داریم.

این مسئول اضافه کرد: مخالف تعریض خیابان‌ها هستم زیرا گذشته از هزینه زیاد نمای ساختمان‌های قدیمی را از بین می‌برد.

علیجانزاده‌ کاشی در پایان گفت: 70 درصد عقب‌ماندگی شهر بابل به شورای شهر بابل برمی‌گردد، هنوز در شورا تیم مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای اقدامات اساسی نداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :