آخرین عناوین

شنبه 18 ارديبهشت 1395-8:56 کد خبر:22927

شایعات بی اساس وکذب برخی رسانه ها در مورد سپاهیان لشکر 25 کربلای مازندران:

خبر نادرست شهادت رزمندگان مدافع حرم مازندرانی / رسانه‌ها فقط خبرهای رسمی را منتشر کنند

هرگونه خبری از شهادت رزمندگان مدافع حرم مازندرانی باید از سپاه کربلای مازندران رسماً به اطلاع برسد و اخبار منتشر شده در فضای مجازی غیرمستند است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حسینعلی رضایی درباره برخی خبرهای ضد و نقیض از تعداد شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای اخیر به ویژه از ظهر امروز تاکنون اظهار کرد: اسامی و تعداد شهدا را در اختیار نداریم.

وی درباره تعداد نیروهای مازندران در بین شهدا گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: مرجع رسمی برای معرفی و تعداد شهدا، معاونت روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران است وهرگونه خبری از شهادت رزمندگان مدافع حرم مازندرانی، باید از سپاه کربلای مازندران رسماً به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز برسد و اخبار و حواشی منتشر شده در فضای مجازی فاقد استناد موثق است.

وی با اعلام اینکه هنوز چون خبری قطعی از تعداد شهدا و نفرات در دست نیست، نمی‎توان در این ارتباط اطلاع ‌رسانی کرد، گفت: اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

رضایی از رسانه‌ها درخواست کرد که نسبت به انتشار اخبار غیر موثق خودداری کنند.

سایت خبری تحلیلی خزرتیترخبر، آمادگی کامل جهت انتشار خبرهای مربوط به سپاه کربلای 25 مازندران را دارد و از همکاران رسانه ای تقاضا دارد تا در انتشار اخبار مربوط به رزمندگان مدافع حرم با دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم را داشته باشند، تا دشمنان داخلی و خارجی نتوانند از شایعات بی اساس سوء استفاده نمایند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :