آخرین عناوین

يکشنبه 19 ارديبهشت 1395-8:51 کد خبر:22938

از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب انجام شد:

ابقاء مدیرعامل آبفای شهری مازندران در سمت خود/ برگزاری گردهمایی مسئولان امور دینی و فرهنگی

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرعامل آبفاشهری مازندران برای مدت دو سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ذبیح‌الله ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران برای مدت دو سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

 به موجب این حکم برای مدت دو سال دیگر انتصاب جنابعالی در سمت عضو اصلی هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت تمدید می‌شود،امید است با بهره‌گیری از امکانات، کارکنان متعهد و متخصص در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت و خدمت به مردم مازندران تحت رهبری مقام عظمای ولایت، موفق باشید.

ذبیح‌الله ذاکری از سال 92 به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در حال فعالیت است.

براساس این گزارش ، مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق مازندران از برگزاری دهمین گردهمایی مسئولان امور دینی و فرهنگی شرکت‌های آب  و فاضلاب کشور به میزبانی مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد بابایی افزود: این گردهمایی به‌منظور بررسی عملکرد امور دینی و فرهنگی در سال گذشته و  نیز تصویب برنامه‌های سال جدید از 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این گردهمایی از 11 شرکت آب و فاضلاب برتر در بخش فرهنگی تجلیل می‌شود، تصریح کرد: در برگزاری این گردهمایی، پنج کمیسیون فرهنگی شامل قرآن و عترت، نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف، خانواده و اوقات فراغت فعالیت‌های فرهنگی و دینی امسال را برنامه‌ریزی و با حضور معاون وزیر به تصویب می‌رسانند.

مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق مازندران تصریح کرد: در مراسم اختتامیه مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، نماینده ولی فقیه در مازندران و سایر مسئول استانی و کشوری حضور و سخنرانی دارند.

بابایی گفت: این گردهمایی با حضور 150 مدعو از شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :