آخرین عناوین

سه شنبه 21 ارديبهشت 1395-9:51 کد خبر:22952

تكذيب همكاری استانداری برای ساخت سريال پايتخت توسط معاون استاندار مازندران:

قول همکاری نداده ایم

معاون توسعه اقتصادي استاندار مازندران خبر همكاري استانداري براي ساخت فصل پنجم سريال "پايتخت"را تكذيب كرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، مهدي رازجويان گفت : بنده ، احدي از دست اندركاران تهيه و ساخت اين سريال را نديده ام ، با كسي در اين باره مذاكره نداشته ام و به كسي هم قول همكاري براي ساخت فيلم يا سريالي ندادم .

بعضي از رسانه هاي محلي و به دنبال آن رسانه هاي كشوري طي دو روز گذشته به نقل از "عليرضا خمسه" بازيگر نقش "بابا پنجعلي" در سريال تلويزيوني پايتخت مدعي شدند كه بخش پنجم اين سريال با كمك استانداري مازندران ساخته مي شود.

اين ادعا كه براي نخستين بار همزمان با هفتمين جشنواره ملي بهارنارنج كه خمسه يكي از هنرمندان شركت كننده در آن بود در فضاي مجازي منتشر شد و سپس در رسانه هاي رسمي بازتاب يافت .

اين رسانه ها اوايل هفته جاري از قول عليرضا خمسه نوشتند كه معاون سرمايه گذاري استاندار مازندران براي ساخت فصل پنجم سريال پايتخت وعده كمك و همكاري داده است.

با توجه به اين كه محدوده مكاني (لوكيشن) اين سريال كه تاكنون چهار فصل آن ساخته و در تعطيلات نوروزي سال هاي گذشته پخش شد ، مازندران بوده است ، برخي از دوستداران فيلم و سريال پيگير ساخت فصل هاي بعدي آن هستند.

فصل هاي ساخته و پخش شده اين سريال به خاطر استفاده طنزآميز از زبان مازندراني و گويش هاي محلي مناطق مختلف اين استان تاكنون در محافل مردمي و هنري و بويژه رسانه هاي محلي مخالفت هايي را به دنبال داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :