آخرین عناوین

سه شنبه 21 ارديبهشت 1395-11:18 کد خبر:22954

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر خبر داد :

پرسنل بیمارستان بهشهر هفت ماه حقوق نگرفتند

 به علت عدم پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان توسط سازمانهای بیمه گر، بیش از هفت ماه پرداختی ها و حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر به تاخیر افتاده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،ارسلان بابا نژاد رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تعهد کردیم که پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان به روز باشد اما به علت عدم پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان توسط سازمانهای بیمه گر ، بیش از هفت ماه پرداختیها به تاخیر افتاده است اما خدمت دهی به بیماران با کمال دقت و صحت در حال انجام است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان مدافع حرم به بیان دستاوردهای طرح تحول نظام سلام در بیمارستان امام پرداخت و گفت: از زمان شروع اولین بسته خدمتی، کاهش پرداختی فرانشیز سهم بیمار در دستور کار قرار گرفت که قبل از طرح بیش از ۳۰درصد بود که بعد از اجرای طرح به ۳تا۶درصد کاهش یافت.

وی افزود: در این راستا ضمن اینکه تمامی اقدامات لازم برای بیماران توسط بیمارستان انجام می شود؛ از این محل، ماهیانه حدود ۳ میلیارد ریال به عنوان یارانه سلامت، بابت سهم بیمار پرداخت می شود

رئیس بیمارستان امام بهشهر ادامه داد: اجرای هتلینگ از دیگر برنامه های اجرای طرح تحول سلامت بود که برای اجرای آن شامل باز سازی و بهسازی اساسی بیمارستان شش و نیم میلیارد اعتبار بیش بینی شد که تا کنون دو و نیم میلیارد تومان تخصیص داده شد.

بابانژاد گفت: عملیات اجرایی شده برای هتلینگ بیمارستان امام بهشهر تاکنون شامل تخریب و باز سازی کل سقف بیمارستان به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع، اصلاح سیستم سرمایشی و گرمایشی، اصلاح سیستم روشنایی، تعویض دربها و پنجره ها، بازسازی بخشهای داخلی، سی سی یو، آی سی یو، دیالیز، اتاق عمل،احداث داروخانه و انبار دارویی، داروخانه، ساخت و تجهیز سالن انتظار، اصلاح و بازسازی تاسیسات برقی و مکانیکی، موتورخانه و اطفاء حریق، احداث بخش تالاسمی، احداث نمازخانه که برای این بخش دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

 وی از دیگر برنامه های بیمارستان را ارتقاء و نو سازی تجهیزات تشخیصی درمانی برشمرد و یادآور شد: برخی از این اقدامات شامل تهیه ۳ دستگاه ونتیلاتور، هشت دستگاه همودیالیز، آمبولانس، ماشین بیهوشی، میکروسکوپ حراحی مغز و اعصاب، ماشین بیهوشی، دستگاه اتوکلاو، دستگاه اکوکاردیوگرافی، دستگاه سونوگرافی، رادیولوژی دیژیتال، چراغهای سیالیتیک، آمبولانس، ۵دستگاه الکتروشوک، دستگاه های معاینات چشم پزشکی، دستگاه فیکو و نوسازی تختهای بیمارستانی است.

بابانژاد با اشاره به اینکه در بیمارستان امام بهشهر در شش رشته پزشک مقیم داریم بیان داشت: با تلاش و زحمات همکاران بیمارستان میزان رضایتمندی بیماران از ۶۰درصد به ۸۵ درصد افزایش  یافته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :