آخرین عناوین

شنبه 25 ارديبهشت 1395-22:33 کد خبر:22975

اظهارات جدید عضو شورای شهر ساری:

به عملکرد شهردار بالاترین نمره را می دهم/تحریم رسانه ها از سوی شورا معقولانه نیست

عضو شورای شهر ساری گفت:به عملکرد شهردار ساری بالاترین نمره را می دهم.


پرویز شعبانی در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر،با اعلام اینکه در دور بعدی انتخابات شورای شهر ساری حتما کاندید خواهم شد افزود:به عملکرد خودم در شورا از  20 نمره 17 می دهم.

وی با اعلام اینکه برخی از مشکلات از جمله زیرساخت ها،کمبود بودجه و....باعث شد تا به اهداف خود به صورت صد در صد نرسیم اظهار داشت:چون خودم در جنوب شهر ساری زندگی می کنم در نتیجه مشکلات مردم را بیشتر لمس می کنم.

شعبانی با بیان اینکه به عملکرد شورا از بیست،نمره 17 می دهم خاطر نشان کرد:اعضای شورا باید وقت بیشتری را برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم صرف کنند.

این عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه بحث و تبادل نظر در شورا امری بسیار خوب می باشد تصریح کرد:متاسفانه در برخی مواقع بعضی از اعضای شورا صبر و حوصله و تحمل خود را از دست می دهند که این معضل به ضرر شورا می شود و مردم نیز عملکرد اعضا را رصد می کنند.

شعبانی با بیان اینکه به عملکرد شهردار از 20 نمره 19 می دهم افزود:اگر به شهردار نمره 20 نداده ام به دلیل این می باشد که طبیعتا نواقصی هم هر چند کوچک وجود دارد.

این عضو شورای شهر ساری همچنین با انتقاد از عدم دعوت از رسانه های منتقد اظهار داشت:تحریم رسانه ها از سوی شورا منطقی و معقولانه نیست.

پرویز شعبانی همچنین در جمع خبرنگاران به‌مناسبت نوزدهمین یادواره سرداران و 146 شهید بخش کلیجانرستاق روستای آبکسر، خاطر نشان کرد: شهدا دنیا را با تمام زرق و برق دنیوی رها کردند و به دنیای عقبی توجه داشتند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که همین تربت پاک شهدا است که تا روز قیامت مزار عاشقان و عارفان و شفای دلسوختگان می‌شود، افزود: گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه رسانه‌ها پیشتاز موضوعات فرهنگی هستند و در این راه شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: موضوع یادواره شهدا اقدام فرهنگی و معنوی است که رسانه‌ها به‌درستی در این عرصه وارد شدند.

این مسؤول ادامه داد: بخش کلیجانرستاق که حدود 50 روستا دارد دو شهید مدافع حرم تقدیم ائمه اطهار (ع) کرده است.

شعبانی تصریح کرد: همگام با اجرای یادواره شهدا در اجرای برنامه‌های فرهنگی در بخش کلیجانرستاق بیش از 400 خانواده شهید در دو مرحله به مشهد مقدس اعزام کردیم و برنامه‌های فرهنگی متعددی هم اجرا شد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای کلیجانرستاق در اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدام به تدوین کتاب «کاشفان معدن صبح» کرده است، اظهار کرد: این کتاب در سه بخش معرفی بخش کلیجانرستاق، معرفی روستای آبکسر و زندگینامه 146 شهید این بخش است که در نوزدهمین یادواره شهدا رونمایی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: یادواره شهدا اقدامی فرهنگی است و تمام برنامه‌های ما با محوریت فرهنگ استمرار دارد.

دبیر نوزدهمین یادواره شهدای بخش کلیجانرستاق با بیان اینکه سخنران ویژه این یادواره سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه کشور هستند، افزود: برنامه‌های ویژه ما در نوزدهمین یادواره شهدای بخش کلیجانرستاق تشییع جنازه شهدای مدافع حرم به‌صورت نمادین است.

وی تصریح کرد: مداح این یادواره سید محسن بنی‌فاطمی است.

شعبانی با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی توقع حمایت مالی نداریم، گفت: یادواره شهدا گامی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با توجه به محرومیت‌های منطقه فرصت‌های سازندگی که در این بخش صورت گرفت لازم است مسئولان استانی در این یادواره حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: امسال شهید شاخص تعریف نشد و بیشتر به دو شهید مدافع حرم شهید اسدی و رادمهر توجه شده است.

شعبانی زمان برگزاری یادواره شهدا را 30 اردیبهشت ماه امسال از 10 صبح تا ساعت 14 روز پنج‌شنبه عنوان کرد و گفت: سه اتوبوس در بلوار کشاورز برای تردد در نظر گرفته شد و این یادواره همچون سنوات گذشته از سوی افراد محلی همراه و هدایت می‎‌شوند.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدای مدافع حرم هم از مهمانان ویژه این یادواره شهدا هستند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس در همه دوره‌ها در بخش کلیجانرستاق در قالب سپاهیان آل‌محمد (ص) به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام داشتیم، تصریح کرد: همچنان این روحیه ایثار و شهادت در وجود افراد بومی منطقه وجود دارد.

این مسؤول اضافه کرد: برای این یادواره میزبانی 6 هزار مدعو در نظر گرفته شد و تبلیغات محیطی هم صورت گرفت.

وی بیان کرد: بخش کلیجانرستاق 30 هزار نفر جمعیت دارد روستای آبکسر دارای 200 خانوار است و جمعیت این روستا شناور است.

شعبانی از ساخت مسجد صاحب‌الزمان (عج) در جنوب شهر ساری که در مساحت 800 متر در چهار طبقه در حال احداث را از برنامه‌های فرهنگی در اجرای یادواره‌ شهدای بخش کلیجانرستاق دانست و گفت: این مسجد از سوی آبکسری‌ها در حال ساخت است.ش

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • +عرشيا
    پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395-9:22


    سرهنگ شعباني عضوفعال ومودب وارزشي شوراي شهراست درهرلباسي باشدخادم راستين مردم ساري است ايشان كارهاي اخيرشهرداري رادرشهرخصوصابلواركشاورزكارهاي بينظيري انجام شدمانندپارك اتحاد بازپيريايي بوستان شمس وپياده روسازي ار پل راهبند تا عبورپايين دزا دردو طرف پل روگذركمربندي زيباسازي معابر ساخت سه راه ميانرود احداث چنيدي پل روگذراسفالت معابروساخت كانال هدايت آب سطحي كاشت انواع نهال وبهبودفضاي سبزو.....همه وهمه در منطقه بلواركشاورز كه سرهنگ اكثر رايش دراونجابود اتفاق افتادبراي همين است سرهنگ بالاترين نمره را به عبوري داده است