آخرین عناوین

يکشنبه 26 ارديبهشت 1395-0:6 کد خبر:22977

تغییری دیگر در شهرداری ساری:

توديع ومعارفه مسئولان پيشين و جديد واحد زيبا سازي

طي مراسمي با حضور معاونان شهر سازي و خدمات شهري و نيز مديران امور اداري و روابط عمومي شهرداري ساري، مسئول جديد زيبا سازي شهرداری ساری معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، فرزانه معاون شهرسازي و امور مناطق شهرداري مازندران در سخناني با تقدير از زهرا نصيري بخاطر خدمات شايسته اي كه طي چهار سال مسئوليت خود در واحد زيبا سازي ارائه كرد گفت: با ورود عبوري به شهرداري ، شاهد يك تحول عظيم در ساري بوده و هستيم  كه بخشي از اين تحول در حوزه زيبا سازي انجام شد اما باور، اين است كه زيبا سازي مركز مازندران بايد مستمر و بي وقفه باشد .

وي با تاكيد بر اين مطلب كه زهرا نصيري يكي از مديران موفق و پر توان شهرداري ساري محسوب مي گردد افزود : به همين دليل مسئوليت سنگين مديريت احداث اولين بوستان ويژه بانوان استان به ايشان واگذار شد تا با قدرت و صلابتي كه در خانم نصيري سراغ داريم بتوانند اين پروژه سنگين را باسرعت و كيفيت بالايي پيش ببرند.

وي در بخشي ديگر در سخنان خود از نيك نقش به عنوان جواني خوش فكر،هنرمندي ارزنده و صاحب سبك ياد كرد و خاطر نشان نمود: اميدواريم ايشان بتوانند يكي از مهمترين معضلات كنوني ساري را كه همانا اغتشاش بي حد و مرز در آلودگي هاي تصويري و بويژه تابلوهاي موجود در سطح شهر وجود دارد برطرف كرده و به شايستگي آنها را ساماندهي كند.

كلانتري معاون خدمات شهري شهرداري ساري هم در سخناني با تحسين از مديريت مجدانه و پيگيرانه زهرا نصيري اظهار اميدواري كرد كه  نيك نفش بتواند در مسئوليت جديد مطالبات بر حق عبوري را كه همانا خواسته هاي  منطقي شهروندان مي باشد بخوبي محقق سازد .

در پايان و پس از سخنان مسئولان پيشين و كنوني واحد زيباسازي خواجه وندي مدير امور اداري شهرداري مركز مازندران پس از قرائت احكام جديد زهرا نصيري و نيك نقش كه از سوي عبوري صادر گرديده است ، را به آنها تقديم كرد و پس از آن به پاس زحمات زهرا نصيري لوح تقديري به ايشان اهدا گرديد .    

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدرضا نیکخواه-مداح اهل بیت (ع)
    يکشنبه 26 ارديبهشت 1395-10:26


    حاج مصطفی نیک نقش دوست خوبم این انتصاب را به حضرتعالی تبریک عرض نموده و موفقیتان را از خداوند منان خواستارم