آخرین عناوین

يکشنبه 26 ارديبهشت 1395-0:34 کد خبر:22979

از سوی شهردار ساری انجام شد:

تمديد زمان برگزاری پنجمين جشنواره ملي بهار نارنج

شهردار ساری گفت: به ‌دنبال استقبال گسترده مردم از پنجمین جشنواره ملی بهار نارنج، مدت زمان این جشنواره تا نیمه‌‌ شعبان تمدید شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری اظهار کرد: به‌دنبال استقبال گسترده مردم از پنجمین جشنواره ملی بهار نارنج، مدت زمان این جشنواره تا نیمه شعبان تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره که از 16 اردیبهشت ‌ماه در بوستان ملل آغاز به‌ کار کرد قرار بود تا 26 این ماه ادامه یابد که با تمدید زمان، تا دوم خرداد استمرار دارد.

شهردار ساری افتتاح روگذر بلوار کشاورز، فاز دوم «ابن‌شهرآشوب» و بوستان مادر را در نیمه شعبان مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم شهرداری در اجرای پروژه‌ها مدیریت زمان است که روگذر بلوار کشاورز فقط نمونه آن است.

این مسئول به ضرورت‌ها و ویژگی‌های احداث میدان «ابن‌شهرآشوب» اشاره کرد و ادامه داد: همه به‌خاطر دارند که این محدوده چه شرایط ناگواری داشت و اکنون که با بناهایی زیبا و بهره‌مند از معماری بومی آن را احداث کردیم شرایط چقدر متفاوت و زیبا شده است.

عبوری با اشاره به اینکه با این پروژه توانستیم مشاغلی آلاینده را از مرکز اصلی شهر خارج کنیم، گفت: بوستان مادر به لحاظ امکانات بسیار خوب و معماری زیبا می‌تواند فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :