آخرین عناوین

شنبه 10 خرداد 1393-15:42 کد خبر:230

ترک نشست خبری رسانه ها با نماینده قائمشهر

وکیل مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به قول خود وفا نکرد.


به گزارش خزرخبر،براساس اعلام قبلی به رسانه ها مبنی بر نشست نماینده قائمشهر و جویبار و سوادکوه با اصحاب رسانه در ساعت7 و نیم صبح شنبه 10خرداد ماه،متاسفانه علیپور در این نشست حاضر نشد.

بر اساس این گزارش نشست خبری کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه استان بنا بر دعوت از طریق ایمیل و پیامک از سوی دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران قرار بود ساعت 7:30 صبح شنبه 10 خرداد در محل دفتر مجمع نمایندگان برگزار شود.

به گزارش خزرخبر، پیامک اصلاحیه ساعت برگزاری این نشست از سوی دفتر ارتباط مردمی علیپور مبنی بر اینکه این نشست ساعت 8 صبح شنبه برگزار خواهد شد به تنها تعداد کمی از خبرنگاران ارسال شد.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران پس از 45 دقیقه انتظار و به علت عدم حضور این نماینده ،محل نشست را ترک کرده اند تا مدیران استان وقت شناسی را همچون خبرنگاران در سرلوحه مدیریتی خود قرار دهند.

همچنین در دعوتنامه دفتر مجمع نمایندگان استان از اصحاب رسانه درخواست شده بود تا با شرکت در این نشست انتقادات، پیشنهادات، راهکارها و دیدگاه های خود را پیرامون توسعه استان مازندران ارائه نمایند.

علیپور که طی هفته های اخیر با مصاحبه های مختلف با رسانه های استان سعی دارد بار دیگر خود را برای نمایندگی آماده کند ،نتوانست خاطره خوبی از خود با رسانه هایی که از ساعت 7 و 20دقیقه صبح در دفتر مجمع نمایندگان حضور یافته اند، به جای بگذارد.

امیدواریم دیگر نمایندگان مازندران این شیوه را سرلوحه کار خود قرار ندهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ار طه ی
    يکشنبه 11 خرداد 1393-17:26


    علیپور که طی هفته های اخیر با مصاحبه های مختلف با رسانه های استان سعی دارد بار دیگر خود را برای نمایندگی آماده کند ،نتوانست خاطره خوبی از خود با رسانه هایی که از ساعت 7 و 20دقیقه صبح در دفتر مجمع نمایندگان حضور یافته اند، به جای بگذارد.////////////////فکر نکنم 2سال مانده به انتخابات مجلس این مطالب و واژه ها سیاسی نباشه این حق را به یک نماینده منتخب مردم بدید که از عملکردهایش بگویید پس خزر خبر جان به کجا چنین شتابان

    • همکار رسانه ی
      يکشنبه 11 خرداد 1393-17:22


      خدا را شکر فرهنگ عذر خواهی را دراین نماینده دیدم از دفترایشون با تک تک خبر نگاران تماس گرفته شد و عذرخواهی کردند بنده به خاطر این فرهنگ هم از ایشون وهم از دفتر ایشون صمیمانه تشکر می کنم .انشاالله این فرهنگ در استان ما نهادینه بشه.

      • خبرنگار
        يکشنبه 11 خرداد 1393-12:10


        چرا این خبر به این مهمی را سایت ها ی مطرح استان کار نکردند . نکنه زد و بندی با برخی نمایندگان است .

        • همکار رسانه ی
          يکشنبه 11 خرداد 1393-11:41


          بایک گل بهار جناب خزر خبر با یک تاخیر 45 دقیقه ی این همه سر وصدا به لطف نشست خبری با سعه صدر بعضی از خبر نگاران دلسوز انجام و صدا وسیمای استان هم اون را پوشش خبری دادند بنده هم به عنوان یک خبرنگار در انجام حضور داشتم انصافا اقای علیپور عذر خواهی جدی در این خصوص و صادقانه جواب سوالات ما دادند ای کاش همکاران کمی صبوری می کردند

          پاسخ خزرخبر:
          همکار رسانه ای عزیز، نه تنها مدیر مسئول خزرخبر بلکه آقای درخشنده از پیشکسوتان و ....دیگر همکاران با بیش از چندین سال سابقه نیز بعد از بدقولی و به نوعی توهین این نماینده ،جلسه را ترک نموده اند ،پس شما سعی نکنید یک طرفه قضاوت و از نماینده فوق جانبداری نمایید-امثال شما باعث می شوند که این توهین ها به رسانه ها ادامه پیدا کند.اگر شما هم از حق و زمان خود دفاع می کردید و از حضور در جلسه امتناع میکردید مطمئنا دیگر مسئولان این حرکت و بی احترامی را تکرار نمی کردند

          • سوادکوهی
            شنبه 10 خرداد 1393-23:34


            درود بر شرفت حاج کمال دوستت داریم چونکه با مردمی و زبان مردم