آخرین عناوین

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395-17:58 کد خبر:23006

مدیرکل هواشناسی استان مازندران هشدار داد:

آدینه‌ای بارانی در مازندران/ بارش‌های رگباری و سیلابی شدن رودخانه‌های استان

مدیرکل هواشناسی استان مازندران گفت: از اواخر روز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت ماه امسال شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات و غرب استان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر،نوربخش داداشی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه اداره‌ کل هواشناسی مازندران، از اواخر روز پنج‌شنبه 30 اردیبهشت ماه امسال شاهد رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات و غرب استان هستیم.

وی بیان کرد: همچنین با نفوذ سامانه بارشی به مازندران از اواخر امشب به‌تدریج شاهد وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و گاهی رعدوبرق در استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اعلام اینکه بارش باران به‌همراه کاهش دما تا پایان روز شنبه در استان تداوم دارد، اضافه کرد: در این مدت احتمال سیلابی شدن مسیل‏‌ها و رودخانه‏‌ها در برخی از مناطق ارتفاعات استان وجود دارد.

داداشی با اشاره به اینکه دریای خزر طی این مدت مواج است که برای تردد شناورهای تفریحی مناسب نیست، افزود: با توجه به بارش‌های رگباری و مه‌آلود شدن رانندگان در این مدت برای تردد در محورهای مازندران رعایت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه بارندگی در مازندران ادامه دارد، گفت: انتظار داریم روز یک‌شنبه دوم خرداد ماه امسال از ناپایداری هوا کاسته شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :