آخرین عناوین

شنبه 10 خرداد 1393-17:23 کد خبر:234

مدیرعامل پسماند ساری خبر داد :

تجهیزناوگان موتوری به خودروهای جدید توسط سازمان مدیریت پسماند ساری

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری از تجهیز ناوگان موتوری به خودروهای جدید در این سازمان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال فردا،رضا گرامیان خرید این امکانات جدید را حاصل تعامل و حمایت شهردار محترم  ، اعضای شورا و مجموعه  همکاران شهرداری دانست  و گفت : با گسترده شدن فعالیت های سازمان پسماند شهرداری ساری و لزوم خدمات رسانی بهتر و بیشتر  و با هدف تجهيزترابری وموتوری ...

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از خرید و تحویل تجهیزات جدید مورد نیاز این سازمان در ده روز گذشته خبر داد .

وی اظهار داشت : با گسترده شدن فعالیت های سازمان پسماند شهرداری ساری و لزوم خدمات رسانی بهتر و بیشتر  و با هدف تجهيزترابری وموتوری ، سازمان مديريت پسماند شهرداري  اقدام به خرید ماشین آلات مرتبط نموده است .

گرامیان با تاکید بر اینکه خرید و تحویل قطعی این تجهزات صرفا در ده وز گذشته صورت پذیرفت و به تجهیزات قبلی اضافه شده است تصریح کرد :  يك دستگاه لودر به جهت ساماندهي خاك و نخاله سطح شهر، دو دستگاه كاميون كمپرسي تك به جهت ساماندهي خاك و نخاله سطح شهر، دو دستگاه وانت مزدا دو كابين جهت گشت ويژه پسماند بابت برخورد با متخلفين اين حوزه و دو دستگاه موتور سيكلتCC ۱۲۵ جهت نظارت بر پروژه ي رفت و روب و جمع آوري زباله شهري که همه این اقلام از امروز درخدمات دهی به شهروندان ساروی بکار گرفته شده است .

گرامیان ابراز امیدواری کرد با تجهيز ساير ماشين آلات مورد نياز، در آینده اقدامات اساسي و مهمي در اين راستا از سوي سازمان انجام پذيرد . 

گفتنی است اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری خصوصا در فرهنگ سازی پسماند و امور شهری همواره مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :