آخرین عناوین

يکشنبه 11 خرداد 1393-15:17 کد خبر:239

ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری

بر اثر ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری، مسافران ساری- بغداد در فرودگاه ساری زمین گیر شدند.


به گزارش  خزرخبر، پرواز ساعت 15 ساری - بغداد در روز گذشته قرار بود عازم کشور عراق شود که قبل از پرواز به دلیل نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک از حرکت بازایستاد تا بار دیگر مسافران از فرودگاه عازم هتل و منازل خود شوند.

مسافرانی که برای حضور در مراسم ولادت سالار شهیدان خود را رهسپار زیارت حرمین شریفین در کربلای معلا کرده بودند از ظهر روز گذشته خود را به فرودگاه ساری رسانده تا شب ولادت سالار شهیدان را در کربلای معلی باشند.

در حین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساری به بغداد، عوامل فنی متوجه ترکیدگی لاستیک و نقص فنی شده و خلبان هواپیما از انجام عملیات پرواز منصرف شد.

بر اساس اعلام مسئولان هواپیمایی کشوری، قطعات مورد نیاز برای جایگزینی لاستیک ترکیده شده از طریق زمینی به فرودگاه ساری انتقال داده شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران دقایقی پیش با تایید خبر فوق به خبرنگار تسنیم گفت: عملیات بازسازی و رفع نقص فنی و جابجایی لاستیک ترکیده شده در حال اتمام است.

احمدی افزود: قرار است پرواز ساری - بغداد ساعت 15 عصر امروز ساری را به مقصد این کشور ترک کند تا مسافران در شب ولادت اباالفضل العباس (ع)راهی کربلای معلی شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :