آخرین عناوین

شنبه 1 خرداد 1395-21:20 کد خبر:24009

معاون عمرانی شهرداري ساري خبر داد:

براي ۴۵۳ پروژه شهرداري ساري بيش از ۵۰۰ ميليارد تومان هزينه خواهد شد

معاون فني عمراني شهرداري ساري گفت: براي ۴۵۳ پروژه شهرداري ساري بيش از ۵۰۰ ميليارد تومان هزينه خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري،عباس رشيدي در آستانه افتتاح سه پروژه عظيم پل روگذر بلوار كشاورز، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب ، با اعلام اين خبر كه ۴۵۳ پروژه در بخش هاي مختلف تعريف شده اند و ابعاد گوناگوني دارند گفت: برخي از آنها را ما پروژه هاي شاخص مي دانيم مانند پل كابلي سردار شهيد رنجبر، روگذر بلوار كشاورز ،فاز دوم شهر آشوب كه در مجموع ۳۵۰ ميليارد تومان براي شهرداري هزينه ايجاد كرده يا مي كنند .

وی  افزود:بخش ديگري از پروژه ها كانالهاي هدايت آبهاي سطحي هستند كه بيش از ۶۷ ميليارد تومان براي آنها هزينه كرديم وي سپس به پروژه هاي مرتبط با پياده روسازي وآسفالت پرداخت و افزود: در اين دو بخش شهرداري ساري بيش از ۴۵ ميليارد تومان هزينه خواهد كرد كه تا كنون ۳۰ ميليارد تومان آنرا هزينه كرده است در كنار اينها ما در برخي پروژه ها بايد اقدام به تملكات ميكرديم ، مثل  پل سردار شهيد رنجبر و يا ابن شهر آشوب نكته جالب آنكه صد در صد تملكات را انجام داديم كه ۱۰ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان  هزينه براي ما ايجاد كرد.

رشیدی خاطر نشان کرد:ما قراردادهاي برقي داريم مثل ايجاد روشنايي وجابجايي تجهيزات اداره برق كه در اين مورد هم بايدبيش از ۱۸ ميليارد و ۵۰ميليون تومان هزينه شود كه تا كنون ۱۰ ميليارد تومان آن هزينه شده است.

معاون فني عمراني شهرداري ساري در بخش ديگري از اين مصاحبه به پروژه هايي مانند جدول ، نوه ديوار كشي اشاره كرد و افزود: در اين دو مورد هم بيش از ۶ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان بايد بپردازيم كه ۵ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان آن را پرداخت كرده ايم.

وي سپس  افتتاح سه پروژه در شامگاه نيمه شعبان را مورد توجه قرار داد و گفت: اين سه پروژه طي يك مراسم نمادين در محل روگذر بلوار كشاورز افتتاح مي شوند ضمن آنكه اين مراسم سرآغاز افتتاح زنجيروار ۱۲۷ پروزه خواهد بود كه ۲۰۰ ميليارد تومان براي شهرداري ساري هزينه در برداشتند .

رشيدي با اعلام اين مطلب كه بسياري از اين پروژه ها بصورت سه شيفته احداث شده اند از عبوري بخاطر حمايت هاي مداوم از او و همكارانش تشكر كرد و گفت: ضمن اينكه بايد از پيمانكاران ، كارگران و همكارانم نيز تقدير كنم كه لحظه اي دست از كار نكشيدند و در هواي سرد يا گرم ، روز و شب پاي كار بودند و براي اتمام پروژه ها تلاش مي كردند.

رشیدی همچنین افزود:البته از مردم عزيز شهر هم بايد تشكر كنم كه با پشتيباني خود به ما دلگرمي بخشيدند و به ما روحيه دادند تا با قدرت و صلابت اين پروژه ها را به اتمام رسانيم .

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه پس از افتتاح اين پروژه ها ديگر پروژه ها را هم با قدرت دنبال كرده و براي بهره برداري آماده كنند .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :