آخرین عناوین

چهارشنبه 5 خرداد 1395-16:56 کد خبر:24028

بعد از یک ‌ماه انتصاب صورت پذیرفت:

تغییر مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور

مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور بعد از یک‌ ماه از انتصاب به دلیل بیماری جابه‌جا شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، دلاور حیدر‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور اظهار کرد: ابوالحسن سلامی مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به دلیل مشکل قلبی قادر به ادامه فعالیت در این مسئولیت نبود و روند درمان سبب شد از ادامه خدمتش معذور شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت خرید گندم و کلزا بر‌عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گذاشته شد، افزود: تاکنون 3 هزار تن کلزا از کلزاکاران خریداری شد و 70 درصد بهای این محصول به حساب کشاورزان واریز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: بیشترین رطوبت قابل پذیرش برای خرید کلزا از سوی مراکز خرید 20 درصد است اما کارشناسان مستقر در مراکز خرید تمامی کلزای تولیدی را از کشاورزان تحویل بگیرند تا این محصول دست دلالان نیفتد.

حیدرپور اضافه کرد: کارشناسان مستقر در مراکز خرید ضمن رعایت دستورالعمل خرید کلزا، به کلزاکاران کمک کنند تا محصول خود را تحویل دهند و با تاکیدات وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر توسعه کشت کلزا و دانه‌های روغنی، امسال به بهترین نحو ممکن این محصول از کشاورزان خریداری شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت‌ها در مراکز خرید افزایش یابد، گفت: از اکنون آمادگی لازم برای خرید گندم در دستور‌ کار قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: بند نخست سیاست اقتصاد‌ مقاومتی استان بر ارتقای کیفیت آرد و نان است که سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به‌طور جدی در دستور‌کار خود قرار دهد.

براساس این گزارش، سیدمحمد جعفری به‌ عنوان سرپرست جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور معرفی شد،جعفری پیش از این معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی را در کارنامه خود داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :