آخرین عناوین

پنجشنبه 6 خرداد 1395-8:26 کد خبر:24031

پایان ماموریت شهردار قائم شهر:

شهردار قائمشهر بالاخره بازنشسته شد/رحیمی سرپرست شد

شهردار قائمشهر پس از دریافت حکم بازنشستگی ،تلاش های زیادی برای تداوم حضور خود نشان داد اما اعتراض او کارساز واقع نشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز ، ماجرای بازنشستگی سیدعلی حجازی شهرداری سابق مرکز استان و شهردار فعلی قائمشهر امروز در حالی به ایستگاه آخر خود نزدیک شده که در ماه های گذشته تلاش های زیادی از جانب وی برای بازنشسته نشدن انجام شده بود.

بعد از اینکه پائیز پارسال حکم بازنشستگی وی توسط مهدی عبوری امضا شده بود طی دو مرحله به این رای اعتراض شد تا اینکه امروز رای قطعی و لازم الاجرای بازنشستگی حجازی صادر شده است و ظاهرا برای حجازی راهی جز تمکین وجود ندارد.

حجازی پس از دریافت حکم بازنشستگی در آبان 94 تلاش های زیادی برای تداوم حضور در شهرداری قائمشهر از خود نشان داد اما اعتراض او نهایتا در دیوان عالی عدالت اداری کارساز واقع نشده است.

با این وجود شورای شهر قائمشهر باید در سال آخر فعالیت خود و مطابق پیش بینی ها پیش از موعد به دنبال سرپرست جدید برای مدیریت شهری باشد.

بر اساس شنیده ها حجازی تمایل خود را برای ورود به عرصه رقابت های شورای شهر اعلام کرده و به همین منظور تیمش را آماده می کند.

آنطور که از شواهد پیداست از هم اکنون تیم حجازی مشغول مهیا کردن مقدمات حضور وی در انتخابات شورای شهر ساری هستند.

بر اساس این گزارش، رضا رحیمی جوان خوش‌آتیه قائم‌شهری که جسارت و شجاعت او در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری زبانزد است، صبح امروز پس از اعلام بازنشستگی قطعی سیدعلی حجازی شهردار قائم‌شهر، طی جلسه‌ای اعضای شورای اسلامی شهر وی را به‌عنوان سرپرست جدید این شهرداری منصوب کردند.

رضا رحیمی به اذعان همه کارکنان شهرداری و بسیاری از شهروندانی که از نزدیک با او همکاری داشته‌اند، فردی شایسته و قدرتمند برای هدایت مدیریت شهری قائم‌شهر است.

حال انتظار بیشتر شهروندان از شورای شهر که کارنامه خوبی در این 3 سالی در انتخاب شهردار نداشته‌اند، این است که این‌بار به این جوان قائم‌شهری اعتماد کنند که بی‌شک او همچون مهدی عبوری شهردار ساری، قائم‌شهر را متحول خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :